قیمت روز طلا 26 دی 1401/ نرخ سکه سنگر 21 میلیون تومانی را حفظ کرد

امروز قیمت هر گرم طلای 18 عیار نسبت به روز گذشته 11 هزار و 600 هزار تومان افزایش پیدا کرد و به مرز 1 میلیون و 925 هزار و 700 تومانی رسید. نرخ سکه نیز در مقایسه با روز قبل 0.26 درصد رشد پیدا کرد و در محدوده 21 میلیون و 204 هزار تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، نرخ اونس در روز جاری نسبت به دو روز قبل 3.2 درصد کم شد و به مرز هزار و 917 دلاری رسید. با این حال قیمت طلا و سکه بازار داخلی به تبعیت از نرخ دلار، رشد قیمتی را تجربه کرد. تحلیلگران بازار طلای جهانی نسبت به وضعیت بازار این فلزگرانبها امیدوار هستند و معتقدند این بخش اندکی بهبود پیدا خواهد کرد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

وضعیت قیمت سکه های مختلف

امروز قیمت نیم سکه نسبت به روز قبل 0.4 درصد افزایش پیدا کرد و در محدوده 12 میلیون و 250 هزار تومانی قرار گرفت. نرخ ربع سکه در مقایسه با روز گذشته 0.64 درصد بیشتر شد و به مرز 7 میلیون و 750 هزار تومانی رسید. اما امروز هم نرخ سکه گرمی نسبت به روز قبل تغییری نداشت و همان محدوده 4 میلیون و 400 هزار تومانی را حفظ کرد.

امروز مابقی قطعات ربع سکه در بازار بورس کالا عرضه شد. نادر بذرافشان، رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران، قبلا اعلام کرده بود که تفاوت کم نرخ ربع سکه در بورس کالا و بازار آزاد سبب شد تا معامله گران زیادی از این نوع معامله استقبال نداشته باشند. بذرافشان قبلا اعلام کرده بود که حباب سکه در محدوده 2 میلیون و 370 هزار تومانی قرار دارد. این عدد برای حباب بزرگ است و ریسک معاملات این نوع فلزگرانبها را بیش از پیش بالا برده است.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز