قیمت روز طلا 24 دی 1401/ بالا رفتن دوباره نرخ سکه

لست سکند

قیمت هر گرم طلای 18 عیار در روز جاری نسبت به دو روز گذشته 0.46 درصد افزایش پیدا کرد و به مرز 1 میلیون و 915 هزار و 300 تومانی رسید. نرخ سکه نیز در مقایسه با پنج شنبه 249 هزار تومان دیگر بالا رفت و در کانال 21 میلیون و 495 هزار تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، امروز با وجود کاهش نرخ دلار، قیمت طلا و سکه پیشروی کرد. به نظر کارشناسان، پیشروی قیمتی اونس در این موضوع بی‌اثر نبوده است. امروز نرخ اونس نسبت به روز قبل 0.24 درصد بیشتر شد و در محدوده هزار و 921 دلاری قرار گرفت. تحلیلگران بازار طلا معتقدند، در صورتی که این فلزگرانبها بتواند محدوده هزار و 900 دلاری را حفظ کند، ماه‌های آینده امکان پیشروی بیشتر نرخ آن وجود دارد و حتی احتمالا تا مرز هزار و 950 دلاری پیش خواهد رفت.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

عرضه ربع در بورس کالا روی نرخ سکه موثر بود؟

قیمت نیم سکه در روز جاری نسبت به دو روز گذشته 100 هزار تومان بالا رفت و در محدوده 12 میلیون و 200 هزار تومانی قرار گرفت. اما نرخ ربع سکه در مقایسه با پنج شنبه تغییری نداشت و همان محدوده 7 میلیون و 700 هزار تومانی را حفظ کرد. قیمت سکه گرمی هم نسبت به دو روز پیش، تغییری نداشت و در همان مرز 4 میلیون و 400 هزار تومانی معامله شد.

با وجود عرضه 500 هزار قطعه ربع سکه در بورس کالا، قیمت این قبیل فلزات گرانبها تغییری چندانی نداشت و حتی برخی از انواع آن رشد قیمتی را تجربه کرد. برخی معتقدند عرضه این مقدار سکه در بورس کالا، احتمالا در روز آینده روی نرخ انواع سکه بازار آزاد اثر خواهد گذاشت و باعث کاهش قیمت جزئی آن‌ها خواهد شد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز