قیمت روز طلا 22 دی 1401/ نرخ سکه کانال 21 میلیون تومانی را حفظ کرد

امروز قیمت هر گرم طلای 18 عیار نسبت به روز قبل 0.29 درصد دیگر افزایش پیدا کرد و به مرز 1 میلیون و 901 هزار و 200 تومان رسید. نرخ سکه نیز در مقایسه با روز گذشته 0.49 درصد بالاتر رفت و در محدوده 21 میلیون و 203 هزار تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، رشد قیمت دلار همراه با افزایش نرخ اونس باعث پیشروی قیمتی انواع طلا و طلا شد. امروز نرخ اونس نسبت به روز قبل 6.7 درصد افزایش پیدا کرد و در محدوده هزار و 882 دلاری قرار گرفت. قیمت این فلزگرانبها از ابتدای سال 2023 تاکنون صعود خوبی پیدا کرده است. هم اکنون سرمایه گذاران بازار طلای جهانی منتظر انتشار گزارش تورم آمریکا هستند. در صورتی که نرخ تورم آمریکا کاهش پیدا کرده باشد، احتمال تداوم رشد نرخ اونس دور از انتظار نخواهد بود.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

نرخ سکه به کدام سمت و سو پیش خواهد رفت؟

امروز قیمت نیم سکه نسبت به روز قبل 0.16 درصد افزایش پیدا کرد و به مرز 12 میلیون و 100 هزار تومانی رسید. اما نرخ ربع سکه در مقایسه با روز گذشته تغییری نداشت و همان محدوده 8 میلیون تومانی را حفظ کرد. قیمت سکه گرمی نیز نسبت به روز قبل 1.13 درصد کاهش پیدا کرد و در محدوده 4 میلیون و 400 هزار تومانی قرار گرفت.

انتشار خبر عرضه 500 هزار قطعه ربع سکه بهار آزادی در بورس کالا، نرخ سکه تمام را تا کانال 20 میلیون تومانی عقب برد. اما از روز گذشته مجددا پیشروی قیمتی سکه تمام آغاز شد و دوباره نرخ این فلزگرانبها به کانال 21 میلیون تومانی بازگشت. در صورتی که رشد نرخ دلار و اونس ادامه داشته باشد، امکان پیشروی نرخ سکه و طلا دور از انتظار نخواهد بود.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
آسیاتک
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز