قیمت روز طلا 29 دی 1401/ عبور نرخ سکه از 23 میلیون تومان!

لست سکند

امروز قیمت هر گرم طلای 18 عیار نسبت به روز قبل 7 هزار و 600 تومان بیشتر شد و به مرز 2 میلیون و 20 هزار و 300 تومانی رسید. نرخ سکه نیز در مقایسه با روز گذشته 2.62 درصد افزایش پیدا کرد و در محدوده 23 میلیون و 205 هزار تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، امروز نرخ اونس نسبت به روز قبل 13.8 درصد افزایش پیدا کرد و به مرز هزار و 916 دلار رسید و در کنار رشد قیمت دلار، به صعود هر چه بیشتر قیمت طلا و سکه داخلی کمک کرد. از دیدگاه تحلیلگران فنی بازار طلای جهانی، در صورتی که نرخ این فلزگرانبها بتواند محدوده هزار و 895 دلاری را حفظ کند، احتمالا قیمت آن در محدوده هزار و 900 تا هزار و 920 دلاری جا به جا خواهد شد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

وضعیت نرخ سکه های مختلف بازار

امروز قیمت نیم سکه نسبت به روز گذشته 1.83 درصد افزایش پیدا کرد و به مرز 13 میلیون و 600 هزار تومان رسید. نرخ ربع سکه در مقایسه با روز قبل 300 هزار تومان دیگر بالا رفت و در محدوده 9 میلیون و 500 هزار تومانی قرار گرفت. اما قیمت سکه گرمی در مقایسه با روز قبل هیچ تغییری نداشت و در همان محدوده 4 میلیون و 700 هزار تومانی خرید و فروش شد.

رشد قیمت دلار وضعیت بازار طلا و سکه را در مدار صعودی قرار داد. فعالان بازار سکه بر این باورند در صورتی که رشد نرخ دلار تداوم پیدا کند، این امر باعث تقویت قدرت سکه بازان خواهد شد و قیمت این فلزگرانبها را بیش از پیش به سمت جلو سوق خواهد داد. علاوه بر این خوش بینی نسبت به آینده نرخ اونس نیز باعث شده تا سکه بازان به رشد بیشتر قیمت این فلزگرانبها امیدوار شوند.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز