قیمت روز طلا 15 فروردین 1402/ عقب گرد دوباره نرخ سکه

ژیوار

قیمت طلا در روز جاری نسبت به دیروز 17 هزار و 600 تومان کم شد و به مرز 2 میلیون و 559 هزار و 100 تومانی رسید. نرخ سکه هم در مقایسه با روز گذشته 921 هزار تومان کاهش پیدا کرد و در محدوده 30 میلیون و 791 هزار تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، نرخ اونس در روز جاری نسبت به دیروز 0.27 درصد دیگر کم شد و به مرز هزار و 979 دلاری رسید. تصمیم اوپک پلاس موجب شده تا طلا مجددا به عنوان پشتوانه‌ای در برابر تورم بالا شناخته شود و نظر سرمایه گذاران را به خود جلب کند. در صورتی که اهرم‌های بیشتری از قیمت طلا حمایت کنند، احتمال بازگشت قیمتی این فلزگرانبها به کانال 2 هزار دلاری دور از انتظار نخواهد بود.

اخبار مرتبط را بخوانید:

نرخ سکه و طلا باز هم کاهش پیدا خواهد کرد؟

امروز قیمت نیم سکه نسبت به روز قبل تغییری نداشت و همان محدوده 18 میلیون و 700 هزار تومانی را حفظ کرد. قیمت ربع سکه هم در مقایسه با روز گذشته 100 هزار تومان کم شد و به مرز 11 میلیون و 600 هزار تومانی رسید. نرخ سکه گرمی نیز 200 تومان کم شد و در محدوده 6 میلیون و 700 هزار تومانی توقف کرد.

دریان سفر امید

شریبانی، نائب رئیس اول اتحادیه طلا و جواهر تهران، اعلام کرده که قیمت طلا و سکه در روز جاری بر اثر کاهش قیمت دلار و عرضه ربع سکه در مرکز مبادلات، ریزشی شد. به گفته شریبانی، کاهش جزئی نرخ اونس نیز در این شرایط بی‌اثر نبوده و به ریزش بیشتر نرخ طلا و سکه داخلی کمک کرده است.

شریبانی ابراز امیدواری کرده که با تداوم کاهش نرخ ارز در روزهای آینده افت بیشتر قیمت طلا و انواع سکه نیز اتفاق بیفتاد.

انتهای پیام

نهال گشت
تهران آهن
سبیت
روکش مارال
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز