قیمت روز طلا 14 فروردین 1402/ کاهش نرخ فلزات گرانبهای داخلی

امروز قیمت هر گرم طلای 18 عیار نسبت به پنج شنبه قبل 115 هزار و 900 تومان کاهش پیدا کرد و به مرز 2 میلیون و 524 هزار و 700 تومانی رسید. نرخ سکه نیز در مقایسه با چهار روز گذشته 2 میلیون و 16 هزار تومان کم شده و در محدوده 31 میلیون و 684 هزار تومانی قرار دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، امروز نرخ اونس برخلاف طلا و سکه داخلی در مدار صعودی گام برداشت. هم اکنون نرخ اونس نسبت به دو روز قبل 0.27 درصد بیشتر شده و به مرز هزار و 975 دلاری رسیده است. با وجود اینکه نرخ اونس در ماه‌های گذشته نوسان داشت اما برخی از تحلیلگران بر این باورند که امکان رکوردشکنی قیمت این فلزگرانبها در ماه جاری دور از انتظار نخواهد بود. در حال حاضر سرمایه گذاران این فلزگرانبها به دنبال انتشار اخبار جدید درباره سیاست‌های فدرال رزرو هستند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

نرخ سکه های مختلف بازار چقدر شد؟

امروز نرخ نیم سکه نیز نسبت به چهار روز قبل 1 میلیون تومان کم شده و به مرز 18 میلیون و 700 هزار تومانی رسیده است. قیمت ربع سکه نیز نسبت به پنج شنبه 200 هزار تومان کم شده و در محدوده 11 میلیون و 700 هزار تومانی قرار دارد. نرخ سکه گرمی هم در مقایسه با چهار روز پیش 450 هزار تومان کاسته شده و به مرز 6 میلیون و 900 هزار تومانی رسیده است.

راز آسمان پایتخت

نادر بذرافشان، رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران، بیان کرده که با توجه به نوسان جزئی نرخ اونس و قرار گرفتن در ماه رمضان، تقاضا در بازار اندکی کاهش پیدا کرده و اندک اندک داد و ستدها به روال عادی باز خواهد گشت.

بذرافشان ابراز امیدواری کرده که در سال جاری کمتر شاهد نوسان قیمت ارز باشیم تا بازار طلا و سکه هم حداقل نوسان را تجربه کند.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز