قیمت روز طلا 28 اسفند 1401/ تداوم رشد نرخ سکه

قیمت هر گرم طلای 18 عیار نسبت به دیروز 133 هزار و 700 تومان بیشتر شد و به مرز 2 میلیون و 506 هزار تومانی رسید. نرخ سکه هم در مقایسه با روز قبل 1 میلیون و 206 هزار تومان بالا رفت و در محدوده 29 میلیون و 780 هزار تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، نرخ اونس در روز جاری نسبت به دو روز گذشته 1.75 درصد بالاتر رفت و به مرز هزار و 989 دلاری رسید. بسیاری از تحلیلگران نسبت به آینده طلا خوشبین هستند و معتقدند که آشفتگی فزاینده بازارهای مالی، بانک مرکزی آمریکا را مجبور خواهد کرد تا چرخه انقباض تهاجمی سالانه خود را پایان بدهند. با این اوصاف احتمالا امسال این فلزگرانبها رکوردشکنی خواهد کرد. نظرسنجی جدید کیتکو نیوز نیز نشان می‌دهد که نگاه خوش بینانه سرمایه گذاران خرد به بالاترین میزان خود در سه ماهه اخیر رسیده است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

رشد دوباره نرخ سکه و افزایش ریسک معاملاتی آن

امروز نرخ نیم سکه نسبت به روز قبل 300 هزار تومان بالا رفت و در محدوده 18 میلیون و 500 هزار تومانی قرار گرفت. قیمت ربع سکه در مقایسه با دیروز 200 هزار تومان بیشتر شد و به مرز 11 میلیون و 200 هزار تومانی رسید. نرخ سکه گرمی هم نسبت به روز قبل 100 هزار تومان بیشتر شد و در محدوده 6 میلیون و 800 هزار تومانی قرار گرفت.

با وجود اینکه امروز نرخ سکه به کانال 30 میلیون تومانی هم رسید، اما برخی فعالان معتقدند که معاملات این روزها اعتبار چندانی ندارد. در حال حاضر حباب سکه دوباره در مدار صعودی قرار گرفته و همین مسئله سبب شده تا مجددا خرید این فلزگرانبها با ریسک زیادی همراه شود. به اعتقاد فعالان بازار طلا و سکه، رشد حباب سکه نگهداری این فلزگرانبها را با آسیب پذیری بیشتری مواجه می‌کند.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز