قیمت روز دلار 7 اسفند 1401/ نرخ ارز توافقی در کانال 52 هزار تومانی قرار گرفت

دلار همچنان در مدار صعودی حرکت می‌کند و در حال حرکت به سمت مرزهای قیمتی بالاتر است. امروز قیمت دلار نسبت به دیروز 921 تومان بیشتر شده و در محدوده 42 هزار و 680 تومانی قرار دارد. نرخ دلار بازار متشکل نیز در مقایسه با شش روز پیش رشد قیمتی زیادی داشته و به مرز 41 هزار و 549 تومانی رسیده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، از روز گذشته مجددا فروش ارز توافقی در صرافی‌ها از سر گرفته شد. در حالی که پنجم بهمن ماه، رئیس کل بانک مرکزی به حذف دلار توافقی و حذف آن از صرافی‌ها رضایت داد. هدف از این اقدام نیز حذف رانت، سامان دادن به بازار ارز و ایجاد سامانه مبادله ارز و طلا عنوان شد. اما با توجه به آشفته بازار ارزی و عدم کارآیی سیاست‌های در پیش گرفته شده، مجددا این مورد  از سرگرفته شد. هم اکنون قیمت دلار توافقی در صرافی 52 هزار و 764 تومان اعلام شده است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

رشد نرخ پوند و یورو در کنار قیمت دلار

روز گذشته در مجلس اعلام شد که بانک مرکزی به اندازه کافی ارز دارد و نباید این اتفاقات در بازار ارزی رقم بخورد. با این حال گویا مردم به تبدیل سرمایه خود به ارز یا دیگر کالاهای مصرفی و سرمایه‌ای دیگر تمایل دارند. افزایش انتظارات تورمی، شرایط اقتصادی، عدم نتیجه مذاکرات برجام و … رشد روز افزون قیمت دلار را به همراه داشته است.

امروز نرخ یورو و پوند در مدار افزایشی قرار گرفت. قیمت یورو در روز جاری نسبت به دیروز 971 تومان دیگر بالا رفت و به مرز 45 هزار و 35 تومانی رسید. نرخ پوند هم در مقایسه با روز قبل هزار و 100 تومان افزایش پیدا کرد و در محدوده 51 هزار و 6 تومانی قرار گرفت.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز