قیمت روز دلار 4 اسفند 1401/ نرخ ارز دوباره صعودی شد

لست سکند

قیمت دلار بازار آزاد نسبت به روز قبل 151 تومان بالا رفت و به مرز 41 هزار و 700 دلاری رسید. نرخ دلار بازار متشکل هم در مقایسه سه روز پیش 3 هزار و 211 تومان کم شد و در محدوده 41 هزار و 549 تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، با وجود اخبار و گزارش‌ها مبنی بر عرضه سنگین دلار، اما همچنان نرخ این ارز خارجی صعودی است. با وجود آغاز به کار مرکز مبادله طلا و ارز، معامله گران بازار آزاد توجه خاصی به خرید و فروش‌های این مرکز نشان ندادند و به نظر برخی دلیل رشد دوباره نرخ دلار همین موضوع بود. با این وجود بازارساز همچنان سیاست کاهش نرخ ارز را دنبال می‌کند و در این راستا اقدامات مختلفی را انجام داده است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

اخیرا بانک مرکزی گزارش داده که نزدیک به 400 میلیون دلار در مرکز مبادله ارز و طلا مورد معامله قرار گرفته و بازارساز به صورت جدی کاهش نرخ ارز را دنبال می‌کند.

راز آسمان پایتخت

دیدگاه‌ها درباره قیمت دلار در روزهای آتی

هم اکنون دو دیدگاه مختلف درباره تعیین جهت قیمت دلار در آینده وجود دارد. برخی از فعالان بازار بر این باورند که نرخ دلار در اثر انتظارات تورمی و ترس از آینده باعث ورود عده زیادی به بازار ارز شده و رشد قابل توجه نرخ دلار را رقم زده است. اما گروهی دیگر معتقدند که بازار تحت تاثیر جوسازی سیاسی به صورت کاملا هیجانی در مدار صعودی حرکت می‌کند و با فروکش کردن هیجانات، نرخ این ارز اصلاح خواهد شد.

امروز نرخ پوند ثابت ماند و قیمت یورو کاهش پیدا کرد. قیمت پوند در روز جاری در همان محدوده 50 هزار و 190 تومانی معامله شد. اما نرخ یورو نسبت به روز گذشته 23 تومان کم شد و در محدوده 44 هزار و 156 تومانی قرار گرفت.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز