قیمت روز دلار 6 اسفند 1401/ پیشروی لحظه ای نرخ ارز در بازار فردایی

قیمت دلار بازار آزاد در روز جاری نسبت به دو روز قبل 0.14 درصد افزایش پیدا کرد و به مرز 41 هزار و 759 تومانی رسید. نرخ دلار بازار متشکل در مقایسه با پنج روز گذشته 7.72 درصد کم شد و در محدوده 41 هزار و 549 تومانی قرار دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بازار آزاد ارزی روز گذشته تعطیل بود، اما فعالیت در بازار فردایی همچنان ادامه داشت و نرخ‌های عجیبی برای دلار ثبت می‌شد. گروهی از معامله گران بر این باورند که روند صعودی قیمت دلار تحت تاثیر شرایط اقتصادی کنونی و حجم نقدینگی زمان حاضر ادامه پیدا خواهد کرد. اما برخی از تحلیلگران و کارشناسان معتقدند که نرخ این ارز خارجی به راحتی امکان صعود پی در پی را نخواهد داشت و بازار به منظور پیگیری یک روند منطقی اصلاح قیمتی را در پیش دارد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

برخی از مقامات مسئول بانک مرکزی همواره بر این نکته تاکید دارند که بازارساز پاسخگوی تقاضاهای واقعی معامله گران با نرخ کشف شده در سامانه مرکز مبادله ارز و طلا است، پس متقاضیان واقعی از این بابت نگرانی نداشته باشند.

آریاک سفر

علت رشد روز افزون قیمت دلار چیست؟

گروهی بر این باورند که بعد از آغاز به کار مرکز مذکور وضعیت بازار ارز آشفتگی بیشتری پیدا کرد و میزان خرید و فروش‌های هیجانی رشد داشت. به اعتقاد این افراد، حتی بازار فردایی التهاب بیشتری پیدا کرده و خریداران جدید زیادی به این بازار وارد شدند.

امروز نرخ پوند و یورو کاهش پیدا کرد. قیمت پوند در روز جاری نسبت به دو روز پیش 0.49 درصد کم شد و به مرز 49 هزار و 906 تومانی رسید. نرخ یورو هم در مقایسه با پنج شنبه 142 تومان کاهش پیدا کرد و در محدوده 44 هزار و 64 تومانی قرار گرفت.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز