قیمت روز دلار 27 بهمن 1401/ ارز از صعود بیشتر دست بردار نیست

لست سکند

دلار در کانال 44 هزار تومانی تثبیت شده و در این محدوده قیمتی نیز در حال پیشروی است. امروز قیمت دلار بازار آزاد نسبت به روز قبل 100 تومان دیگر بالا رفت و به مرز 44 هزار و 673 تومانی رسید. نرخ دلار بازار متشکل نیز در مقایسه با دیروز 100 تومان رشد داشت و در محدوده 44 هزار و 673 تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، رشد یکباره نرخ دلار و پیشروی آن در کانال جدید قیمتی تشویش تازه‌ای را در بازار ارز به راه انداخته است. با وجود اینکه برخی معتقد بودند که بازارساز نسبت به ورود دلار به کانال جدید واکنش نشان می‌دهد و مقاومت می‌کند، اما این اتفاق رخ نداد. در حال حاضر و با شکل گیری چنین شرایطی، افرادی که متقاضیان حقیقی دلار هستند، این احساس را دارند که نخریدن ارز در شرایط کنونی و به تعویق انداختن این کار به ضرر آن‌ها است و به همین دلیل تب و تاب بیشتری برای خرید دلار مورد نیاز خود دارند. اما کارشناسان و افراد زیادی نسبت به این رشد نرخ دلار واکنش نشان داده و این موضوع را ریشه یابی کرده‌اند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

نرخ حواله درهم؛ دلیل دیگر رشد قیمت دلار

برخی بر این باورند که رشد مداوم نرخ حواله درهم باعث شده تا قیمت دلار صعودی شود و در کانال 44 هزار تومانی پیشروی کند. براساس اطلاعات موجود، نرخ حواله درهم در یک شبانه روز گذشته وارد کانال جدیدی شده و تا اولین مرز مقاومتی هم پیشروی کرده است.

امروز قیمت پوند و یورو کاهش پیدا کرد. نرخ پوند در روز جاری نسبت به دیروز 97 تومان کم شد و به مرز 53 هزار و 698 تومانی رسید. قیمت یورو هم در مقایسه با روز قبل 50 تومان کاهش پیدا کرد و در محدوده 47 هزار و 732 تومانی قرار گرفت.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز