قیمت روز دلار 25 بهمن 1401/ فشار روی نرخ ارز برای صعود بیشتر

دلار بازار آزاد با رشد روز جاری به کانال 43 هزار تومانی نزدیک شده است. امروز قیمت دلار بازار آزاد نسبت به روز گذشته 0.02 درصد دیگر بالا رفت و در محدوده 42 هزار و 988 تومانی رسید. نرخ دلار بازار متشکل هم در مقایسه با دیروز 0.02 درصد بیشتر شد و به مرز 42 هزار و 988 تومانی رسید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، برخی از فعالان بازار رمزارزها بر این باورند که نرخ درهم و دلار بازارهای همسایه، هرات و سلیمانیه، زمینه رشد قیمتی دلار در روز جاری را فراهم کرد. انتظارات تورمی، تنش شکل گرفته بین مسئولان انرژی اتمی ایران و آژانس بین المللی، به بن بست رسیدن برجام و سیگنال‌های منفی سیاسی و اقتصادی همگی روی موضع دلار اثرگذار هستند و اهرمی برای حرکت آن به سمت مرزهای بالاتر قیمتی محسوب می‌شوند. البته برخی از معامله گران معتقدند افزایش قیمت دلار در روز جاری به صورت موقتی بالا رفت و احتمالا نرخ این ارز اصلاح خواهد شد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

نظر فعالان ارزی درباره قیمت دلار

به اعتقاد برخی از فعالان ارزی، تا زمانی نرخ حواله درهم در حال صعود است و قیمت دلارهای بازار همسایه نیز رشد پیدا می‌کند، کاهش نرخ ارز بعید به نظر می‌رسد. در صورتی که مجددا دلار رشد قیمتی داشته باشد و وارد کانال قیمتی جدیدی شود، احتمالا معامله گران بیشتری جرات حضور در بازار را پیدا خواهند کرد و به خرید ارز می‌پردازند.

امروز نرخ پوند و یورو نیز در مدار صعودی حرکت کرد. قیمت پوند در روز جاری نسبت به دیروز 502 تومان افزایش داشت و در محدوده 52 هزار و 337 تومانی قرار گرفت. نرخ یورو هم در مقایسه با روز گذشته 0.75 درصد بالاتر رفت و به مرز 46 هزار و 244 تومانی رسید.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز