قیمت روز دلار 26 بهمن 1401/ جهش یک باره نرخ ارز !

لست سکند

رشد یکباره قیمتی دلار، معامله گران را غافلگیر کرد و روی دیگر بازارهای هم ارز تاثیر گذاشت. امروز قیمت دلار بازار آزاد نسبت به روز قبل هزار و 585 تومان بالا رفت و به مرز 44 هزار و 573 تومانی رسید. نرخ دلار بازار متشکل نیز در مقایسه با دیروز هزار و 585 تومان بیشتر شد و در محدوده 44 هزار و 573 تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، برخلاف اعلام قبلی محمدرضا فرزین، رئیس کل بانک مرکزی، مبنی بر غیرواقعی بودن نرخ ارز در بازار آزاد و نرخ سازی دلالان، امروز قیمت دلار رشد قابل توجهی داشت و به همان میزان غیرواقعی نزدیک شد! آمارها و اطلاعات یک هفته اخیر بازار ارز نشان داد که تمایل دلار به سمت کانال‌های بالاتر قیمتی است و بیشتر بازار در دست خریداران و گروه‌های افزایشی قرار دارد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

زمانی انتظارات افزایشی تقویت شد و فعالان ارزی نسبت به رشد قیمت ارز اطمینان پیدا کردند که بانک مرکزی آماری از جزئیات نقدینگی را ارائه داد.

راز آسمان پایتخت

نظر تحلیلگران درباره تداوم رشد قیمت دلار

برخی تحلیلگران اعلام کردند که آمارهای جدید بانک مرکزی از احتمال خروج پول بیشتر از سپرده‌های بانکی خبر می‌دهد. در حقیقت سپرده گذاران به دنبال سرمایه گذاری دارایی خود در بازارهای دیگر از جمله بازار ارزی هستند و همین موضوع سبب شده تا میزان خرید دلار زیاد شود. در صورت تداوم این شرایط، امکان ادامه صعود قیمت دلار دور از انتظار نخواهد بود.

امروز قیمت پوند و یورو هم در مدار صعودی حرکت کرد. نرخ پوند در روز جاری نسبت به دیروز هزار و 338 تومان دیگر بالا رفت و در محدوده 53 هزار و 951 تومانی قرار گرفت. قیمت یورو هم در مقایسه با روز قبل هزار و 482 تومان بیشتر شد و به مرز 47 هزار و 835 تومان رسید.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز