قیمت روز بیت کوین 26 بهمن 1401/ رهبر رمزارزها دوباره به کانال 22 هزار دلاری رسید

قیمت بیت کوین در روز جاری نسبت به دیروز 35 دلار رشد پیدا کرد و به مرز 22 هزار و 245 دلاری رسید. باز پس گیری کانال 22 هزار دلاری و عبور از این مرز قیمتی، اندکی از دلواپسی معامله گران کم کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، برخی از معامله گران و فعالان ارزی معتقدند که بیت کوین اصلاح قیمتی گسترده‌ای در پیش خواهد داشت و گروهی دیگر این نظر را رد می‌کنند. اخیرا دیلی اکسچنج در گزارشی اعلام کرده که گاوهای بیت کوین از ابتدای سال تاکنون برای حفظ روند صعودی تلاش زیادی کرده‌اند، اما برخی از کارشناسان بر این باورند که زنگ خطر ریزش این رمزارز به صدا درآمده است. در این خصوص مایک مک گلون، کارشناس تحلیل بیت کوین، درباره فعالیت در بازار رمزارز هشدار داده است. به نظر مک گلون، دارایی‌های پرریسک همچنان وضعیت نامناسبی دارند و خرید و فروش آن‌ها چالش برانگیز خواهد بود.

اخبار مرتبط را بخوانید:

برخی از فعالان بیان کرده‌اند که اوضاع کلی بازار مساعد به نظر نمی‌رسد و ساختار نمودار بیت کوین در حال ورود به یک الگوی وحشتناک سر و شانه است. با این حال معامله گران بر این باورند مورد مطرح شده تنها پیش بینی است و حتی امکان رشد بیشتر قیمت بیت کوین و رمزارزهای دیگر وجود دارد.

آریاک سفر

در حال حاضر ارزش بازار جهانی رمزارزها نسبت به روز قبل 2.36 درصد رشد پیدا کرده و در محدوده 1.03 تریلیون دلاری قرار دارد. در حال حاضر حجم کل معاملات این بازار در مقایسه با شبانه روز گذشته 11.07 درصد بیشتر شده و به مرز 59.25 میلیارد دلار رسیده است. همچنان بیت کوین رمزارز رده اول بازار است و اتریوم نیز بعد از آن قرار دارد.

کسب اطلاعات به روز در سایت اوکی اکسچنج

خرید و فروش بیت کوین در چنین شرایطی مستلزم بررسی نمودار و وضعیت ارزهای دیجیتال مختلف است و براساس پیش بینی‌های مطرح شده باید اندکی محتاطانه برخورد کرد. به همین دلیل همواره اهل فن توصیه می‌کنند تا علاقمندان و معامله گران قبل از قرارگیری در موقعیت خرید یا فروش اطلاعات مناسب را به دست آورند. به منظور کسب اطلاعات مناسب درباره بازار رمزارزها، بهتر است به وبسایت و منبع معتبری در این خصوص مراجعه شود. سایت اوکی اکسچنج یک منبع معتبر برای کسب اطلاعات به روز و دقیق از رمزارزها است. این وبسایت بیشتر از پنج سال در خصوص ارائه خدمات رمزارزی سابقه دارد و توانسته اعتماد مشتریان زیادی را به خود جلب کند.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
ایمالز
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز