قیمت روز بیت کوین 24 بهمن 1401/ قرارگیری رمزارز معروف در نقطه حساس

لست سکند

بیت کوین همچنان در کانال 21 هزار دلاری دست و پا می‌زند و نتوانسته از محدوده مقاومتی 21 هزار و 700 دلاری عبور کند. امروز قیمت بیت کوین نسبت به روز قبل 375 دلار دیگر کم شد و به مرز 21 هزار و 632 دلاری رسید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بیت کوین از ابتدای سال 2023 با عبور از کانال 20 هزار دلاری امید تازه‌ای را در دل سرمایه گذاران خود زنده کرد. اما این رمزارز معروف طی دو روز اخیر کاهش قیمتی را به ثبت رسانده و به مرز 20 هزار دلاری نزدیک می‌شود. تحلیلگران و کارشناسان بازار رمزارزها معتقدند بیت کوین در نقطه حساسی قرار گرفته و این رمزارز بر سر دو راهی تقاطع طلایی و مرگ متوقف شده است. این شرایط خنثی‌ای که بیت کوین در آن به سر می‌برد، معامله گران بازار رمزارزها را مجبور کرده تا جانب احتیاط را در پیش بگیرند و منتظر واکنش بعدی رمزارز معروف باشند. در صورتی که بیت کوین می‌توانست از مرز 24 هزار دلاری عبور کند و این محدوده قیمتی را حفظ کند، شرایط بهبود پیدا می‌کرد. اما این رمزارز نتوانسته این محدوده را پشت سربگذارد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

براساس داده‌های کوین گلس، طی 24 ساعت گذشته تقریبا 56.9 میلیون دلار پوزیشن معاملاتی در بازار رمزارزها لیکویید شده است. معمولا به دلیل افزایش معاملات مشتقه در بازار کریپتو، همواره لیکویید شدن برخی از پوزیشن‌های معاملاتی رخ می‌دهد. در صورتی که یک شورت اسکوییز رخ دهد، امکان رشد قیمت بیت کوین در ماه‌های آینده بیش از پیش افزایش پیدا خواهد کرد. با این حال معامله گران با توجه به رشد قیمت بیت کوین در ماه ژانویه، همچنان نسبت به پیشروی بیشتر این رمزارز امیدوار هستند.

حداقل مبلغ خرید و فروش در سایت اوکی اکسچنج چقدر است؟

خرید و فروش بیت کوین و دیگر رمزارزها برای ایرانیان اندکی پیچیده‌تر است و در صورت عدم مراجعه به وبسایت‌های معتبر رمزارزی، امکان کلاهبرداری از سرمایه گذاران بسیار زیاد است. اوکی اکسچنج یکی از سایت‌های معتبر در زمینه خرید و فروش این ارز دیجیتال است که انواع خدمات مناسب را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. افرادی که قصد خرید و فروش بیت کوین یا هر ارز دیجیتال دیگری را از این سایت دارند باید بدانند که حداقل مبلغ معاملاتی رمزارزهای مختلف در این سایت معادل تقریبی 20 دلار به ریال است و در صورت کمتر بودن مبلغ معاملاتی، به کاربر اخطار داده خواهد شد.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز