قیمت روز بیت کوین 25 بهمن 1401/ رمزارز مطرح دنیا چقدر می شود؟

لست سکند

قیمت بیت کوین در روز جاری نسبت به دیروز رشد 0.84 درصدی را تجربه کرده و به مرز 21 هزار و 822 دلاری رسیده است. این رمزارز طی یک هفته اخیر 5.15 درصد کاهش قیمتی را تجربه کرد و از مرز 24 هزار دلاری بازگشت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، موارد زیادی در بازار رمزارزها وجود دارد که روی قیمت بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال موثر است. پیش بینی‌های برخی از تحلیلگران و کارشناسان، خبر از اصلاح قیمتی بیت کوین می‌داد. قیمت بیت کوین نتوانست مقاومت 24 هزار دلاری را پشت سر بگذارد و طبق پیش بینی قبلی، به مرز 21 هزار دلاری رسید. طبق تحلیل فیبوناچی، در صورتی که وضعیت بدتری برای بیت کوین رقم بخورد، امکان عقب نشینی آن تا مرز 20 هزار و 371 دلاری وجود دارد. اما اگر رمزارز معروف شرایط مساعدی پیدا کند و به سمت کانال‌های بالاتر قیمتی برود، احتمال از مرز 22 هزار و 222 هزار دلاری عبور کند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

برخی دلیل عدم عبور قیمت بیت کوین از کانال 24 هزار دلاری را به دستور پکسوس مرتبط می‌دانند. پکسوس، بزرگ‌ترین بخش کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا، اخیرا دستور توقف استخراج استیبل کوین بایننس را صادر کرده است. البته این مورد بعد از توقف برداشت بایننس اتفاق افتاد.

راز آسمان پایتخت

امروز ارزش بازار جهانی نسبت به روز گذشته 0.94 درصد کاهش پیدا کرد و به مرز 1 تریلیون دلاری رسید. حجم کل بازار ارزهای دیجیتال نیز طی یک شبانه روز اخیر 34.43 درصد بیشتر شد و در محدوده 56.33 میلیارد دلاری قرار گرفت. همچنان بیت کوین سرآمد بازار رمزارزها است و اتریوم در رده دوم قرار دارد.

مختصری درباره اوکی اکسچنج

معامله رمزارزها بهتر است در یک وبسایت معتبر اتفاق بیفتاد. کاربران ایرانی به منظور خرید و فروش بیت کوین می‌توانند از طریق سایت اوکی اکسچنج اقدام کنند. افرادی که مایل به معامله رمزارزها از طریق این سایت هستند باید ابتدا احراز هویت شوند و سپس به خرید و فروش بپردازند. در وبسایت اوکی اکسچنج بیشتر از 700 رمزارز وجود دارد که افراد با کلیک روی هر مورد، امکان آگاهی از قیمت روز و شیوه خرید و فروش آن را دارند. در حال حاضر اوکی اکسچنج توانسته اعتماد بیشتر از 1 میلیون کاربر را به خود جلب کند و به آن‌ها خدمات رمزارزی ارائه دهد. کاربران در صورت بروز مشکل در جریان فرآیند خرید و فروش ارزهای دیجیتال می‌توانند از تیم پشتیبانی این مجموعه کمک بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز