قیمت روز دلار 26 دی 1401/ نرخ ارز از کانال 40 هزار تومانی منصرف نشد

دلار نتوانست در کانال 30 هزار تومانی دوام بیاورد و دوباره به مرز 40 هزار تومانی برگشت. قیمت دلار در روز جاری نسبت به روز قبل 231 تومان افزایش پیدا کرد و به مرز 40 هزار و 161 تومانی رسید. نرخ دلار بازار متشکل هم در مقایسه با روز قبل 174 تومان بیشتر شد و در محدوده 38 هزار و 841 تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، پیش از این معامله گران ارزی پیش بینی کرده بودند که قیمت دلار در روز جاری نوسان چندانی نداشته باشد. زیرا قیمت این ارز در معاملات پشت خطی شب گذشته چندان تغییری نداشت و در یک ثبات نسبی قرار گرفت. احتمالا در صورت عدم بروز اتفاق سیاسی و اقتصادی خاصی، این وضعیت ادامه پیدا خواهد کرد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

برنامه‌های فرزین برای سامان دادن قیمت دلار

براساس گزارش اکو ایران، محمدرضا فرزین، رئیس بانک مرکزی، برنامه جدیدی برای حفظ ثبات نسبی بازار ارز دارد. فرزین قصد دارد تا تمام نرخ‌های موجود در بازار را جمع کند و فقط دو قیمت نیمایی و مبادله‌ای را به رسمیت بشناسد. اخیرا فرزین اعلام کرده که در نیمه نخست بهمن ماه بازار مبادله ارز و طلا افتتاح خواهد شد تا در این بازار مابقی نیازهای خدماتی و ارزی تامین شود. برنامه این مقام مسئول این است به نحوی بازار ساماندهی شود که تمام نیازهای ارزی رسمی و بانکی در بازار مبادله و سامانه نیما مورد توجه قرار بگیرد.

امروز نرخ پوند و یورو نیز با رشد مواجه شد. قیمت پوند در روز جاری نسبت به روز گذشته 238 تومان افزایش پیدا کرد و در محدوده 49 هزار و 108 تومانی معامله شد. نرخ یورو نیز در مقایسه با روز قبل 0.56 درصد صعود داشت و به مرز 43 هزار و 510 تومانی معامله شد.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
ایمالز
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز