قیمت روز دلار 25 دی 1401/ کاهش فعالیت معامله گران در بازار ارز

امروز قیمت دلار نسبت به روز قبل 263 تومان کم شد و به مرز 39 هزار و 930 تومان رسید. نرخ دلار بازار متشکل در مقایسه با روز گذشته تغییری نداشت و در همان محدوده 38 هزار و 667 تومانی معامله شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، رکود در بازار ارز دیده می‌شود و طی دو روز اخیر معاملات چندانی در این بخش روی نداده است. این روزها قیمت دلار در مدار کاهشی حرکت می‌کند که علت آن ثبات نسبی نرخ حواله درهم و نوسان نرخ ارز بازار همسایه در یک محدوده خاص بود. برخی بر این باورند تشدید کنترل انتظامی در بازار ارز و دستگیری دلالان ارزی طی هفته‌های گذشته، باعث شده تا سطح احتیاط معامله گران بیشتر شود و کمتر برای انجام معاملات در بازار حاضر شوند. همین موضوع باعث ثبات نسبی نرخ ارز شده و شرایط بازار را نسبتا آرام کرده است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

البته گروهی از معامله گران یادآور شده‌اند تعطیلی چند روز گذشته که در اثر سرمای شدید اتفاق افتاد، باعث رکود معاملات در بازار ارز شده است. به گفته این گروه، معمولا در هر تعطیلی ناگهانی، معامله گران ارزی از خرید ارز دست می‌کشند و فعالیت چندانی ندارند.

آریاک سفر

قیمت دلار به کدام سمت خواهد رفت؟

با توجه به وضعیت کنونی کشور، اقتصاد جهانی، مسائل پیش آمده در خصوص کمبود انرژی و بازارهای نیمه تعطیل و …، نمی‌توان پیش بینی دقیقی از روند قیمتی دلار و دیگر ارزهای مهم بازار ارائه داد.

امروز نرخ پوند و یورو هم مانند دلار کاهشی شد. قیمت پوند در روز جاری نسبت به روز قبل 46 تومان کم شد و به مرز 49 هزار و 146 تومانی رسید. نرخ یورو هم در مقایسه با روز گذشته 40 تومان افت پیدا کرد و در محدوده 43 هزار و 509 تومانی قرار گرفت.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز