قیمت روز دلار 24 دی 1401/ نوسان ارز در کانال 40 هزار تومانی

دلار همواره نوسان قیمتی دارد و مدام کاهش و افزایش را تجربه می‌کند. امروز قیمت دلار نسبت به دو روز قبل 0.54 درصد کاهش پیدا کرد و به مرز 40 هزار و 303 تومانی رسید. اما نرخ دلار بازار متشکل در مقایسه با پنج شنبه 0.49 درصد بیشتر شد و در محدوده 38 هزار و 955 تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، با وجود کاهش قیمت دلار، اما این ارز کانال 40 هزار تومانی را ترک نکرده است. به نظر معامله گران و فعالان بازار، در حال حاضر توجه حاضران بازار ارز بیشتر به اخبار داخلی است. هم اکنون معامله گران و حاضران بازار ارز به آغاز حراج ربع سکه توجه دارند. در صورتی که نرخ ربع سکه در بورس کالا اختلاف زیادی با قیمت بازاری این فلزگرانبها داشته باشد، بخشی از معامله گران بازار ارز نقدینگی خود را به این سکه اختصاص خواهند داد. در چنین حالتی اندکی از توان افزایشی‌های بازار کم خواهد شد و احتمالا این موضوع، اندکی نرخ دلار را کاهش خواهد داد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

وضعیت قیمت دلار در روزهای آینده

از دیدگاه تحلیلگران بازار ارز، تا زمانی که نرخ دلار بالای مرز روانی قرار دارد، خریداران همچنان در بازار حضوری فعال خواهند داشت. همین موضوع باعث خواهد شد تا کار بازارساز برای بازگرداندن دلار به کانال 30 هزار تومانی دشوار شود و کم کم این ارز پرطرفدار به سمت مرزهای بالاتری حرکت کند.

امروز قیمت پوند و یورو برخلاف نرخ دلار، صعود پیدا کرد. در حال حاضر نرخ پوند نسبت دو روز پیش 25 تومان افزایش پیدا کرده و در محدوده 49 هزار و 326 تومانی قرار دارد. قیمت یورو هم در مقایسه با پنج شنبه قبل افزایش 32 تومانی را تجربه کرد و به مرز 43 هزار و 668 تومانی رسید.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز