قیمت روز دلار 21 دی 1401/ کاهش محدوده نرخ ارز

لست سکند

امروز دلار در مسیر کاهشی قرار گرفته، اما همچنان کانال 40 هزار تومانی را حفظ کرده است. قیمت دلار بازار آزاد در روز جاری نسبت به روز گذشته 29 تومان کاهش پیدا کرد و به مرز 40 هزار و 142 تومانی رسید. اما نرخ دلار بازار متشکل در مقایسه با روز قبل 2.23 درصد رشد داشت و در محدوده 39 هزار و 87 تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، ترس از برخوردهای امنیتی باعث شده که معامله گران کمتری در بازار ارز حضور پیدا کنند و این موضوع اندکی عقب نشینی قیمت دلار را در پی داشت. اخیرا سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران، لایحه بودجه را به مجلس ارائه کرده اما هنوز بازار ارز نسبت به لوایح آن واکنشی نشان نداده است. در واقع معامله گران منتظر روشن شدن جزئیات لایحه بودجه هستند و به نظر تا مشخص شدن آن هیجانی عمل نخواهند کرد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

بی‌توجهی قیمت دلار به اخبارهای توافق هسته‌ای و مذاکرات

به نظر معامله گران و فعالان ارزی دیگر به خبرهای برجامی توجه ندارند. به اعتقاد این افراد، کشورهای غربی رسما برجام را نادیده گرفتند و قصد ندارند به آن بپردازند. به همین دلیل خبرهای مختلف از جانب خالی فروشان یا حتی مقامات رسمی و نهادهای مختلف منسوب طرف‌های برجام روی بازار اثر چندانی نخواهد داشت. مگر اینکه رسما درباره مذاکرات برجام و توافق ایران و طرف‌های غربی اتفاقی رخ دهد و در این خصوص عملا کاری انجام شود.

امروز قیمت یورو برخلاف قیمت دلار رشد پیدا کرد اما نرخ پوند کاهشی شد. قیمت پوند در روز جاری نسبت به دیروز 11 تومان کم شد و به مرز 48 هزار و 672 تومان رسید. اما نرخ یورو در مقایسه با روز قبل 77 تومان بالا رفت و در محدوده 43 هزار و 148 تومانی قرار گرفت.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز