قیمت روز دلار 19 دی 1401/ پیشروی نرخ ارز در کانال 40 هزار تومانی

قیمت دلار در روز جاری نسبت به دیروز 680 تومان بیشتر شد و در محدوده 40 هزار و 180 تومانی قرار گرفت. نرخ دلار بازار متشکل نیز همچنان در حال پیشروی است و با رشد 1.05 درصدی که در مقایسه با دیروز داشته، اکنون به مرز 39 هزار و 367 تومانی رسیده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار بازار دلار، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، امروز هم قیمت دلار بازار آزاد در کانال 40 هزار تومانی پیشروی کرد و رسما در این مرز ثابت شد. به اعتقاد تحلیلگران، در صورتی که نرخ دلار بازار تهران به مرز مقاومتی جدیدی برسد و بتواند آن را حفظ کند، احتمالا قیمت ارز هرات به کانال جدیدی وارد می‌شود. امروز قیمت دلار بازار هرات و سلیمانیه هر دو صعودی شدند و پیشروی داشتند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

علاوه بر قیمت دلار بازارهای همسایه، نرخ حواله درهم نیز صعود پیدا کرد. با توجه به رشد نرخ حواله درهم، رشد قیمت دلار بازار آزاد دور از انتظار نبود.

راز آسمان پایتخت

فرزین به دنبال ثبات قیمت دلار

محمدرضا فرزین، رئیس بانک مرکزی، که در نخستین روزهای ورود به ساختمان بانک مرکزی با بیان سیاست‌های خود تلاطم زیادی را در بازار ارز به راه انداخت، با وجود رشد دوباره قیمت دلار، از ثبات بخشی به بازار در ماه‌های آینده سخن می‌گوید. به گفته فرزین، بانک مرکزی همچنان سیاست تثبیت یا ثبات بخشی بازار ارز را طی ماه‌های آینده دنبال خواهد کرد. ضمنا بانک مرکزی قصد دارد سال آینده این سیاست را در قانون بودجه مشخص خواهد کند.

امروز نرخ پوند و یورو هم رشد پیدا کرد. قیمت پوند در روز جاری نسبت به دیروز 189 تومان بیشتر شد و در محدوده 48 هزار و 782 تومانی قرار گرفت. نرخ یورو هم در مقایسه با روز قبل 142 تومان بالا رفت و به مرز 42 هزار و 912 تومانی رسید.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز