قیمت روز بیت کوین 3 خرداد 1402/ رمزارز مشهور از فاز تثبیت خارج می شود؟

بیت کوین-کاماپرس
لست سکند

قیمت بیت کوین نسبت به روز گذشته 472 دلار کم شد و به مرز 26 هزار و 720 دلاری رسید. عملکرد یک هفته اخیر بیت کوین کاهش 630 دلاری آن را نشان می‌دهد با این حال برخی تحلیلگران و کارشناسان نسبت به افزایش زودهنگام نرخ بیت کوین ابراز امیدواری کرده‌اند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به گفته تحلیلگران بیت کوین طی چند روز اخیر در مقاطع زمانی مختلف توانسته مرز قیمتی 27 هزار و 200 دلاری را تست کند. اما همواره نتوانسته این مرز را نگه دارد و به محدوده‌های بالاتر قیمتی برسد. به گفته مایکل ون دی پوپ، تحلیلگر مشهور بازار رمزارزها، بیت کوین در صورت عبور از مرز قیمتی 27 هزار و 200 دلاری از فاز تثبیت کنونی خارج شده و احتمال پیش روی آن تا مرز 29 هزار دلاری دور از انتظار نخواهد بود.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

طی چند روز اخیر گاوهای بازار رمزارزها همواره تلاش کرده‌اند نرخ بیت کوین را به سطوح بالاتری سوق دهند و اکنون در حال تلاش برای رساندن این ارز دیجیتال به بالای مرز 27 هزار و 200 دلاری هستند. براساس گزارش روز گذشته، حجم معاملات 24 ساعته بیت کوین 39.67 درصد بیشتر شد و به مرز 13 میلیارد و 481 میلیون و 174 هزار و 904 دلاری رسید. این میزان افزایش معامله بیت کوین باعث شده تا معامله گران و فعالان بازار رمزارزها نسبت به بالا رفتن این ارز دیجیتال از مرز 27 هزار و 200 دلاری امیدوار باشند و به آینده این ارز دیجیتال خوشبین شوند.

دلیل استقبال معامله گران ایرانی از اوکی اکسچنج چیست؟

خرید و فروش بیت کوین و دیگر رمزارزها نیازمند دانش کافی از کریپتو و دسترسی به درگاه مطمئن و مناسب است. اوکی اکسچنج یک پلتفرم دانش بنیان است که بالغ بر پنج سال انواع خدمات رمزارزی را به معامله گران ایرانی ارائه داده و افراد در هر مکانی با چند کلیک امکان مراجعه به آن برای دسترسی به اطلاعات درست و معامله رمزارزها را دارند. این صرافی ارز دیجیتال با خدماتی که ارائه داده امکان معامله آسان بیشتر از 700 ارز دیجیتال از جمله بیت کوین، اتریوم، دوج کوین و … را فراهم کرده است. این درگاه به دلیل فراهم کردن امکان انجام معاملات لحظه‌ای، سرعت در تبادل ارزهای دیجیتال، کسب درآمد با کد معرف، پشتیبانی قوی و مناسب، کارمزد پایین، احراز هویت سریع و آنی و … مرود توجه کاربران داخلی قرار دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز