قیمت روز بیت کوین 1 خرداد 1402/ سردرگمی رمزارز معروف در دو کانال قیمتی!

بیت کوین-کاماپرس
لست سکند

رفت و آمدهای مداوم بیت کوین به کانال 27 هزار دلاری سرمایه گذاران آن را سردرگم کرده است. هم اکنون این ارز دیجیتال نسبت به روز گذشته 98 دلار کاهش پیدا کرد و به مرز 26 هزار و 799 دلاری رسید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، رمزارز معروف مدتی است که در کانال 27 هزار دلاری ثابت نمی‌ماند و مدام به این مرز قیمتی سرکشی کرده و دوباره از آن عقب نشینی می‌کند. با وجود اینکه برخی از کارشناسان بازار رمزارزها معتقد بودند تغییر موضع فدرال رزرو و توقف افزایش نرخ بهره روی بهبود وضعیت بازار رمزارزها و رشد قیمتی ارزهای دیجیتال موثر است، اما هنوز این بخش از مواضع متفاوت بانک مرکزی آمریکا بهره نگرفته و همچنان شرایط مساعدی ندارد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

به نظر اغلب کارشناسان و تحلیلگران بازار رمزارزها، اکنون عبور از مرز 27 هزار دلاری برای بیت کوین حائز اهمیت است و کار را برای این ارز دیجیتال دشوار کرده است. در حال حاضر بیت کوین در محدوده ثابتی گیر افتاده و توان عبور از آن را ندارد. براساس آخرین آمار، میزان نوسان‌های قیمتی بیت کوین طی چند روز گذشته اندکی کمتر شده است. هم اکنون این ارز دیجیتال تلاش دارد تا ارز محدوده مقاومتی 27 هزار دلاری و سپس 27 هزار و 250 دلاری عبور کند تا تداوم مسیر صعودی برایش آسان شود.

راز آسمان پایتخت

در صورتی که این ارز دیجیتال نتواند محدوده مقاومتی‌های مذکور را پشت سر بگذارد، احتمالا به سطح حمایت 26 هزار و 800 دلاری یا 26 هزار و 600 دلاری عقب نشینی خواهد کرد.

اطلاعات چهار رمزارز برتر هفته در اوکی اکسچنج

در صورتی که با بررسی نظرات و تحلیل‌های مناسب به این نتیجه رسیدید که وضعیت کنونی بازار رمزارزها برای خرید هر نوع ارز دیجیتالی مناسب است، به نظر برای معامله آن‌ها تردید نکنید. اگر منبع اطلاعاتی مطمئنی ندارید و مایل هستید قبل از خرید و فروش بیت کوین یا دیگر رمزارزها دانش کافی را درباره شرایط کنونی بازار رمزارزها به دست آورید، اوکی اکسچنج به شما پیشنهاد می‌شود. وبلاگ این مجموعه در روزهای ابتدای هر هفته برترین رمزارزهای هفته گذشته را معرفی کرده تا افراد با اطلاعات کاملی در این بخش حضور پیدا کنند. هم اکنون چهار رمزارز برتر هفته در وبلاگ این مجموعه معرفی شده‌اند و اطلاعات آن‌ها در دسترس است. افراد به منظور آگاهی از این اطلاعات کافی است با چند کلیک به وبسایت اوکی اکسچنج مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز