قیمت روز بیت کوین 2 خرداد 1402/ نرخ رمزارز معروف به کدام سمت خواهد رفت؟

بیت کوین-کاماپرس

بیت کوین طی چند روز گذشته مدام در محدوده 26 هزار و 27 هزار دلاری در رفت و آمد بود و ثبات نداشت. امروز قیمت بیت کوین نسبت به روز گذشته 536 دلار افزایش پیدا کرده و به مرز 27 هزار و 386 دلاری رسید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، عملکرد یک هفته اخیر این رمزارز رشد 424 دلاری آن را نشان می‌دهد. بیت کوین تا اواسط روز جاری در کانال 26 هزار دلاری قرار داشت اما اکنون بار دیگر توانسته در محدوده 27 هزار دلاری باشد. رفت و آمد مداوم بیت کوین در دو کانال قیمتی مذکور سبب شده تا بسیاری از معامله گران نگران سقوط نا به هنگام و قابل توجه آن باشند. کریمر، یکی از استراتژیست‌های بزرگ بازار رمزارزها، بیان کرده که احتمالا در صورت کاهش قیمت بیت کوین و ثبات آن در کانال 26 هزار دلاری، زمینه برای سقوط آن تا نرخ 20 هزار دلار فراهم خواهد شد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

نهنگ‌های بیت کوین در روزهای اخیر تلاش کردند که جایگاه این رمزارز را بالای محدوده 27 هزار دلاری حفظ کنند. اما همچنان در تثبیت نرخ این ارز دیجیتال موفق نبوده‌اند و به صورت مقطعی این کانال قیمتی را از دست داده‌اند. با توجه به ناتوانی معامله گران بزرگ این ارز دیجیتال در عبور و حفظ کانال قیمتی 27 هزار دلارِ و همچنین سایر عوامل، برخی بر این باورند که امکان سقوط بیشتر بیت کوین دور از انتظار نیست.

آریاک سفر

بالغ بر 1 سال است که بیت کوین نتوانسته به کانال‌های 40 هزار و 50 هزار دلاری صعود کند و براساس آخرین آمار و اطلاعات، این ارز دیجیتال از قله قیمتی خود در یک سال اخیر تقریبا 61.04 درصد فاصله دارد.

کف مبلغ برای خرید و فروش از سایت اوکی اکسچنج چقدر است؟

برخی افراد معتقدند که بیت کوین بازهم به قله قیمتی خود خواهد رسید و نرخ‌های کنونی بهترین فرصت برای خرید این رمزارز هستند. در صورتی که ساکن ایران هستید بهتر است از طریق وبسایت اوکی اکسچنج به خرید و فروش بیت کوین ، اتریوم، دوج کوین یا دیگر رمزارزها بپردازید. حداقل مبلغ خرید و فروش از سایت اوکی اکسچنج با توجه به محدودیت‌های وبسایت‌های خارجی در زمان ارسال کوین یا تبدیل کوین معادل تقریبی 20 دلار به ریال است. در صورتی که مبلغ مورد نظر شما از میزان ذکرشده کمتر باشد، پیام اخطار برایتان به نمایش گذاشته خواهد شد.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز