قیمت روز بیت کوین 28 مرداد 1402/ سقوط سنگین رمزارز معروف

ژیوار

سقوط چند هزار دلاری بیت کوین طی یک هفته اخیر، ترس را به دل سرمایه گذاران آن بازگردانده است. امروز قیمت بیت کوین نسبت به روز قبل 216 دلار کم شد و به مرز 25 هزار و 885 دلاری رسید. عملکرد یک هفته اخیر این ارز دیجیتال خبر از کاهش 3 هزار و 523 دلاری آن می‌دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، قرارگیری بیت کوین در مسیر سقوط بعد از دست دادن کانال 26 هزار دلاری با سرعت بیشتری اتفاق افتاد. کاهش نرخ این رمزارز تا مرز 25 هزار دلاری سبب شده تا بالغ بر 1 میلیارد دلار پوزیشن لانگ، خرید، به وجود بیاید. ضمنا معامله گرانی که حول و حوش قیمت 30 هزار دلاری در انتظار یک صعود قابل توجه بودند و در این قیمت به ذخیره سازی بیشتر مشغول شدند، همگی در زیان کامل به سر می‌برند. این سقوط بیت کوین حتی از ریزش نرخ آن بعد از فروپاشی صرافی اف تی ایکس در سال 2022 سنگین‌تر قلمداد شده است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

در این خصوص، کیت آلن، تحلیلگر موسسه متریال اندیکاتورز، بیان کرده که شرایط کنونی بیت کوین مانند دوره نزولی سال گذشته است. ضمنا آلن بیان کرده که همچنان قیمت بیت کوین به کف نرسیده و خرید در این نرخ‌ها به صرفه نیست. در واقع معامله گران به منظور معامله این ارز دیجیتال باید به دقت سطوح کلیدی را زیر نظر بگیرند تا متحمل زیان بیش از حد نشوند.

دریان سفر امید

با توجه به این پیش بینی، به نظر احتمال ریزش بیشتر قیمت بیت کوین وجود دارد و چه بسا این رمزارز دوباره در پایین محدوده 20 هزار دلاری قرار بگیرد.

خرید و فروش بیت کوین در درگاه اوکی اکسچنج

در صورتی که قصد بررسی دقیق شرایط کنونی و خرید و فروش بیت کوین در زمان حاضر را دارید، بهتر است به سایت اوکی اکسچنج سر بزنید تا ضمن دریافت اطلاعات به روز بیت کوین، تصمیم درستی برای معامله این رمزارز بگیرید. اوکی اکسچنج بیشتر از 5 سال است که انواع اطلاعات در حوزه رمزارزها را به کاربران خود ارائه می‌دهد و در این خصوص هیچ هزینه‌ای دریافت نمی‌کند. کاربران ضمن کسب اطلاعات درباره بازار رمزارزها، امکان معامله انواع ارز دیجیتال از طریق این درگاه را دارند. این درگاه به دلیل فراهم کردن بستر امنیتی مناسب مورد توجه معامله گران رمزارزی قرار گرفته است. سیستم پشتیبانی این درگاه نیز مناسب بوده و در صورت بروز مشکل در خدمت معامله گران خواهد بود.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
نهال گشت
تهران آهن
سبیت
روکش مارال
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز