قیمت روز بیت کوین 11 بهمن 1401/ پادشاه رمزارزها از کانال 23 هزارتایی عقب نشینی کرد

بیت کوین کانال 23 هزار دلاری را ترک کرد و به سمت کانال 22 هزار دلاری عقب نشینی کرد. امروز قیمت بیت کوین نسبت به روز گذشته 208 دلار افزایش پیدا کرد و به مرز 22 هزار و 913 دلاری رسید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، ارزش بیت کوین در سی و یکم ژانویه کاهش پیدا کرد و به نظر معامله گران کمی از سرمایه گذاری در دارایی‌های پرخطر اندکی تردید پیدا کرده‌اند. اما با این حال هنوز هم فعالان اصلی بازار ارز دیجیتال منتظر تصمیم گیری سیاست پولی فدرال رزرو هستند. این گروه امید دارند در جریان کنفرانس مطبوعاتی جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، بتوانند مواضع این مجموعه را درباره نرخ بهره و مسائل مرتبط با آن دریابند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

برخی از تحلیلگران و کارشناسان بر این باورند که اکنون زمان مناسبی برای ورود به بازار رمزارزها نیست. در حال حاضر ونری، یکی از کارشناسان بازار رمزارزها، هم اکنون زمان مناسبی برای ورود به بازار رمزارزها محسوب نمی‌شود، زیرا احتمالا بیت کوین یک اصلاح قیمتی در پیش خواهد داشت.

آریاک سفر

موسسه تحلیل آن چین کریپتوکوانت در گزارشی بیان کرده که در حال حاضر روند صعودی فعلی قیمت بیت کوین ناشی از حجم معاملات بالای آن در بازار نقدی است. براساس اخبار و اطلاعات موجود، قراردادهای آتی باعث کاهش قیمت پادشاه ارزهای دیجیتال شده‌اند.

هم اکنون مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال نسبت به روز گذشته 3.49 درصد کمتر شده و به مرز 1.04 تریلیون دلاری رسیده است. حجم کل بازار رمزارزها نیز در مقایسه با روز قبل 14.38 درصد افزایش پیدا کرده و در محدوده 56.92 میلیارد دلاری قرار دارد. همچنان بیشتر بازار رمزارزها در اختیار بیت کوین است و بعد از آن اتریوم بخش زیادی از بازار ارزهای دیجیتال را در اختیار گرفته است.

معاملات انواع ارز دیجیتال را در کدام سایت انجام دهیم؟

کاربران ایرانی که مایل به خرید و فروش بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتالی هستند، می‌توانند به سایت اوکی اکسچنج سر بزنند و اطلاعات لازم را در خصوص معاملات رمزارزی به دست آورند. این مجموعه به دلیل داشتن بستر مناسب امنیتی، آکادمی و وبلاگ با اطلاعات به روزرسانی شده و تیم پشتیبانی قوی توانسته نظر بیشتر از 1 میلیون نفر کاربر ایرانی را به خود جلب کند. تیم پشتیبانی این مجموعه به صورت هفت روز هفته و 24 ساعته به مشتریان خدمات ارائه می‌دهد و پاسخگوی سوالات و مشکلات مشتریان است.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
نرم افزار حسابداری
آسیاتک
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز