قیمت روز ارز دیجیتال 28 اسفند 1401

بازار کریپتو روزهای سبزی را پشت سر می‌گذارد و به نظر کارشناسان رشد قیمت ارز دیجیتال محبوب بازار و این روند صعودی ادامه پیدا خواهد کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، چشم انداز مثبت اقتصادی آمریکا و امیدواری کاربران به ملایم‌تر شدن مواضع فدرال رزرو باعث شده تا امیدواری کارشناسان نسبت به تداوم رشد قیمت بیت کوین و ارزهای دیجیتال دیگر بیشتر شود. بحران بانکی شکل گرفته در آمریکا نه تنها بازار رمزارزها را وارد به عقب نشینی نکرد بلکه باعث شد تا قیمت ارز دیجیتال مهم بازار رشد پیدا کند. برخی بر این باورند که بحران بانکی اخیر باز هم بازار کریپتو را گسترش خواهد داد. زیرا بسیاری از سرمایه گذاران معتقد به بانک‌ها و گریزان از بازارهای سنتی، با ورشکستگی بانک‌های مهم آمریکا از این بخش فرار کرده و به سمت کریپتو حرکت خواهند کرد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

اخیرا اداره آمار کار آمریکا گزارش شاخص قیمت مصرف کننده ماه فوریه را منتشر کرده است. براساس آمار منتشر شده، شاخص قیمت مصرف کننده برای همه مصرف کنندگان شهری به شش درصد رسید. فعالان بازار کریپتو این رقم را نشانه‌ای از کاهش شتاب تورم در کشور آمریکا می‌دانند. در واقع این آمار باعث شد تا قیمت ارز دیجیتال مهم بازار بریک اوت داشته باشد و نرخ دیگر ارزهای دیجیتال را هم تحت تاثیر قرار بدهد.

آریاک سفر

امروز نرخ ارزهای دیجیتال مهم بازار اندکی کاهشی شده است. هم اکنون قیمت اتریوم نسبت به روز قبل 20 دلار کاهش پیدا کرده و در مرز هزار و 775 دلاری قرار دارد. با این وجود، عملکرد هفتگی اتریوم همچنان مثبت بوده و نگاهی به آن رشد 14.84 درصدی را نشان می‌دهد. براساس تحلیل کلاسیک، در صورتی که قیمت اتریوم از مرز مقاومتی هزار و 801 دلاری عبور کند، امکان رشد بیشتر آن دور از انتظار نخواهد بود.

طی روز گذشته که سراسر بازار رمزارزها سبزپوش بود، سولانا هم رشد قیمتی خوبی را تجربه کرد. این رمزارز روز گذشته 13 درصد رشد قیمتی داشت و در میان 10 رمزارز برتر بازار قرار گرفت. سولانا با این رشد قیمتی بهترین عملکرد روزانه دیروز را از آن خود کرد. هم اکنون قیمت ارز دیجیتال مذکور نسبت به روز قبل 2.41 درصد کاهش پیدا کرده و به مرز 21.57 دلاری رسیده است. عملکرد هفتگی سولانا رشد 14.73 درصدی آن را نشان می‌دهد. براساس تحلیل کلاسیک، در صورتی که قیمت سولانا از مرز مقاومتی 22.14 دلاری عبور کند، احتمالا رشد آن تداوم پیدا خواهد کرد.

منبع: اکسکوینو، پلتفرم خرید و فروش ارزهای دیجیتال و کیف پول رمزارز ها

انتهای پیام

مرتبط با : اکسکوینو
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز