قیمت روز ارز دیجیتال 27 اسفند 1401

نوسان ماهیت اصلی بازار رمزارزها است با این حال هنوز بسیاری از کاربران این بخش نسبت به آن امیدوار هستند و با وجود مشکلات شکل گرفته از آن دست نمی‌کشند. در حال حاضر قیمت ارز دیجیتال مهم بازار در مدار صعودی است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، فروپاشی سه بانک مهم آمریکا و بیشتر شدن تب و تاب دولت‌ها برای نظارت بر بازار رمزارزها، باعث شد تا رشد قیمت بیت کوین و ارزهای دیجیتال دیگر متوقف شود. اما این اتفاق به صورت مقطعی رخ داد و دوباره قیمت ارز دیجیتال مهم بازار و دیگر رمزارزها بازگشت. براساس آخرین نظرسنجی انجام شده توسط پاکوس، 75 درصد از کاربران بازار رمزارزها نسبت به آینده این بخش مطمئن هستند! طبق نظرسنجی صورت گرفته، حدودا 72 درصد از پاسخ دهندگان اظهار کرده‌اند که نگران نوسانات بازار رمزارزها در سال 2022 نبودند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

در واقع همچنان اعتماد مصرف کنندگان به واسطه‌هایی مانند صرافی‌های رمزارزی، برنامه‌های پرداخت موبایلی و بانک‌ها برای نگهداری رمزارزها همچنان بالا است و در محدوده 89 درصد قرار دارد. این موسسه از نظرسنجی انجام شده چنین نتیجه گیری کرده که با وجود ورشکستگی‌های گذشته احتمالا اعتماد مصرف کنندگان به شرکت‌های رمزارزی تضعیف نشده است. به نظر مردم روز به روز برای به کارگیری ارزهای دیجیتال در زندگی مالی روزمره‌شان مشتاق‌تر می‌شوند و همین مورد باعث خواهد شد تا بازار رمزارزها همواره گسترش پیدا کند.

آریاک سفر

با توجه به این موارد، خرید و فروش بیت کوین و اتریوم همچنان ادامه دارد. امروز قیمت اتریوم نسبت به روز قبل 35 دلار دیگر بیشتر شد و در محدوده هزار و 817 دلاری قرار گرفت. عملکرد هفتگی اتریوم نشان می‌دهد که قیمت ارز دیجیتال مذکور همچنان در محدوده سبز رنگ بوده و 24.04 درصد رشد پیدا کرده است. براساس تحلیل فیبوناچی، در صورتی که قیمت اتریوم از مقاومت هزار و 831 دلاری عبور کند، امکان رشد بیشتر آن وجود خواهد داشت.

لایت کوین یکی دیگر از ارزهای دیجیتال نوپای بازار است که توانسته جایگاه خوبی را بین دیگر رمزارزها به دست آورد. هم اکنون قیمت ارز دیجیتال نسبت به روز قبل 2.32 درصد بالا رفته و به مرز 86 دلاری رسیده است. عملکرد هفتگی لایت کوین رشد 24.37 درصدی این رمزارز را نشان می‌دهد. براساس تحلیل فیبوناچی، در صورتی که قیمت لایت کوین از مرز مقاومتی 87.55 دلاری عبور کند، رشد آن تداوم پیدا خواهد کرد.

منبع: اکسکوینو، پلتفرم خرید و فروش ارزهای دیجیتال و کیف پول رمزارز ها

انتهای پیام

مرتبط با : اکسکوینو
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز