قیمت روز ارز دیجیتال 25 اسفند 1401

بازار رمزارزها تحت تاثیر بحران‌های اخیر و ورشکستگی بانک‌های مهم آمریکا قرار نگرفت و بعد از یک کاهش مقطعی، اکنون قیمت ارز دیجیتال مهم آن رو به افزایش است. در صورتی که این وضعیت ادامه پیدا کند، احتمال رونق بیش از پیش بازار وجود خواهد داشت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، ماهیت بازار رمزارزها ریسکی و نوسانی بودن آن است. به همین دلیل گاهی برخی اتفاقات اقتصادی و سیاسی روی قیمت این ارز دیجیتال موثر هستند. نشست‌های فدرال رزرو و تصمیمات آن برای افزایش یا کاهش نرخ بهره یکی از عواملی است که روی قیمت ارز دیجیتال و به طور کلی بازار رمزارزها اثر می‌گذارد. دوشنبه هفته جاری نشست اضطراری فدرال رزرو برگزار شد، اما این مورد هم روی قیمت بیت کوین و ارزهای دیجیتال دیگر اثر نگذاشت. هیئت رئیسه بانک مرکزی آمریکا روز دوشنبه یک نشست اضطراری را پشت درهای بسته برگزار کردند و به بجث و بررسی گزینه‌های افزایش یا کاهش نرخ بهره پرداختند. به گفته بیشتر کارشناسان و تحلیلگران، مقامات فدرال رزرو این نشست اضطراری را به دلیل سقوط بانک سیلیکون ولی برگزار کردند. بانک سیلیکون ولی به دلیل پیگیری یک نهاد قانونی تعطیل و دارایی‌های آن بلوکه شد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

با وجود اتفاقات اخیر، بازار رمزارزها تنها برای مقطع زمانی کوتاهی در رکود قرار گرفت و به سرعت بازیابی شد. در حال حاضر همچنان خرید و فروش ارز دیجیتال‌هایی مانند بیت کوین و اتریوم و … رونق دارد. هم اکنون قیمت اتریوم نسبت به روز قبل 0.02 درصد بیشتر شده و به مرز هزار و 659 دلاری رسیده است. عملکرد هفتگی اتریوم نشان می‌دهد که نرخ این رمزارز 12.86 درصد بالا رفته و همچنان در ناحیه سبز رنگ قرار دارد. براساس تحلیل کلاسیک، در صورتی که قیمت اتریوم از محدوده مقاومتی هزار و 672 دلاری عبور کند، رشد آن تداوم پیدا خواهد کرد.

آریاک سفر

این روزها خرید و فروش دیگر رمزارزها نیز رونق دارد. پولکا دات یکی از این رمزارزها بوده که رشد قیمتی خوبی را به ثبت رسانده است. هم اکنون قیمت پولکا دات نسبت به دیروز 0.84 درصد بالا رفته و در محدوده 6 دلاری قرار دارد. عملکرد یک هفته اخیر پولکا دات رشد 10.49 درصدی آن را نشان می‌دهد. براساس تحلیل کلاسیک، در صورتی که قیمت ارز دیجیتال مذکور از مرز مقاومتی 6.01 دلاری عبور کند، امکان افزایش بیشتر آن دور از انتظار نخواهد بود.

منبع: اکسکوینو، پلتفرم خرید و فروش ارزهای دیجیتال و کیف پول رمزارز ها

انتهای پیام

مرتبط با : اکسکوینو
نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز