قیمت روز ارز دیجیتال 24 اسفند 1401

با وجود اخبار منفی پیرامون وضعیت اقتصادی و برخلاف پیش بینی معامله گران، قیمت ارز دیجیتال مهم بازار بعد از یک کاهش مقطعی، دوباره به مدار صعودی بازگشت. اکنون قیمت بیت کوین و ارزهای دیجیتال مهم بازار در حال رشد هستند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بحران بانکی اخیر سبب شد تا قیمت ارز دیجیتال بیت کوین، اتریوم، دوج کوین و … دچار ریزش شود. اما به گفته فعالان و طرفداران بازار رمزارزها، قرار است که این بخش مستقل از نهادها عمل کرده و تحت تاثیر آن‌ها قرار نگیرد. کوین دسک در گزارشی به دلیل بازگشت قیمتی رمزارزهای معروف بازار و رونق دوباره این بخش پرداخته است. به گزارش کوین دسک، تعطیلی بانک‌های سیلورگیت، سیلیکون ولی و سیگنیچر در کوتاه مدت برای صنعت کریپتو دردسرهایی به وجود خواهد آورد، اما اکوسیستم رمزارزی با هدف عدم اثرپذیری طولانی مدت از نهادهای مختلف از جمله بانک‌ها شکل گرفت. بنابراین به نظر این مورد در طولانی مدت برای بازار رمزارزها دردسر ایجاد نکند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

تا زمانی که بازار رمزارزها به گستردگی کامل برسند، بانک‌های سنتی به عنوان پلی بین امور مالی متمرکز و غیرمتمرکز خواهند بود. ایلیا ولکوف، مدیرعامل و هم بنیانگذار شرکت یوهودلر، بیان کرده که هم اکنون با توجه به تعطیلی بانک‌های سیلورگیت، سیلیکون ولی و سگینیچر، هنوز مشخص نشده که کدام یک از موسسات مالی جای این مجموعه‌ها را برای شرکت‌های فعال حوزه رمزارزها پرخواهند کرد.

آریاک سفر

طی سه روز گذشته قیمت ارز دیجیتال مهم بازار و خرید و فروش آن مجددا رونق گرفته است. امروز قیمت اتریوم نسبت به روز قبل 0.02 درصد کم شد و به مرز هزار و 709 دلاری رسید. عملکرد هفتگی رمزارز مذکور نشان می‌دهد که قیمت آن طی یک هفته اخیر 10.12 درصد رشد کرده است. براساس تحلیل فیبوناچی، در صورتی که قیمت رمزارز مذکور از مرز مقاومتی هزار و 719 دلاری عبور کند، امکان پیشروی بیشتر آن دور از انتظار نخواهد بود.

امروز قیمت سولانا هم در مدار صعودی قرار گرفت. نرخ سولانا در روز جاری نسبت به روز قبل 2.26 درصد بیشتر شد و به مرز 21.27 دلاری رسید. نگاهی به عملکرد هفتگی این رمزارز، رشد 14.23 درصدی آن را طی یک هفته اخیر نشان می‌دهد. براساس تحلیل فیبوناچی، در صورتی که قیمت ارز دیجیتال مذکور از مرز مقاومتی 21.46 دلاری عبور کند، امکان رشد بیشتر آن به وجود خواهد آمد.

منبع: اکسکوینو، پلتفرم خرید و فروش ارزهای دیجیتال و کیف پول رمزارز ها

انتهای پیام

مرتبط با : اکسکوینو
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز