قیمت روز ارز دیجیتال 22 اسفند 1401

رشد قیمت ارز دیجیتال مهم بازار از ابتدای سال 2023 آغاز شد و جان تازه‌ای به بازار رمزارزها بخشید. اما اکنون نرخ این رمزارز اندکی کاهش پیدا کرده است. با این حال معاملات در بازار رمزارزها رونق دارد و مردم بیشتر جذب این بازارها می‌شوند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، رشد قیمت بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال باعث جلب نظر افراد زیادی در سراسر جهان شده، اما آمار و اطلاعات منتشر شده نشان می‌دهد که مردم کشور اروپایی بیشتر به این بخش جذب شده‌اند. براساس نتایج تحقیقات موسسه دوا کریپتو، مردم هلند، اسلوونی و سوئیس بیشتر از دیگر کشورهای اروپایی به دنیای کریپتو و ارزهای دیجیتال علاقه مند و مشتاق هستند. براساس نتایج این مطالعات مردم ساکن هلند قیمت ارز دیجیتال را بیشتر از دیگر ساکنان کشورهای اروپایی جست و جو می‌کنند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

براساس تحقیقات همین موسسه، مردم کشور روسیه کمترین علاقه را به ارزهای دیجیتال دارند و نسبت به تغییرات قیمتی رمزارزها حساسیت چندانی نشان نمی‌دهند. یکی از دلایل گریز مردم روسیه از بازار رمزارزها این است که بانک مرکزی این کشور نسبت به ارزهای دیجیتال واکنش سختی نشان داده و حتی سال گذشته پیشنهاد ممنوعیت کامل آن را ارائه داد.

آریاک سفر

طبق آمار و ارقام ارائه شده در این گزارش، با وجود بحران‌های اقتصادی به وجود آمده در سطح جهان و مشکلات کلان اقتصادی، بازار رمزارزها به اندازه‌ای قدرت دارد که جایگاه خود را حفظ کند.

اتریوم یکی از ارزهای دیجیتال شناخته شده بازار است که طی روزهای گذشته در مدار کاهشی گام برداشت، اما امروز وضعیت آن بهبود پیدا کرده است. امروز قیمت ارز دیجیتال مذکور نسبت به دیروز 50 دلار بالا رفت و به مرز هزار و 607 دلاری رسید. عملکرد هفتگی اتریوم رشد 2.71 درصدی این رمزارز را نشان می‌دهد. براساس تحلیل کلاسیک، در صورتی که نرخ این رمزارز از مرز مقاومتی هزار و 642 دلاری عبور کند، امکان رشد بیشتر آن دور از انتظار نخواهد بود.

علاوه بر رمزارزهای شناخته شده، دیگر کوین‌ها نیز وضعیت خوبی دارند. امروز قیمت بایننس کوین نسبت به دیروز 19 دلار بالا رفته و در محدوده 303 دلاری قرار گرفته است. عملکرد هفتگی این رمزارز نیز رشد 5.52 درصدی آن را نشان می‌دهد. براساس تحلیل کلاسیک، در صورتی که قیمت ارز دیجیتال مذکور از مرز مقاومتی 312 دلاری عبور کند، روند صعود آن تداوم پیدا خواهد کرد.

منبع: اکسکوینو، پلتفرم خرید و فروش ارزهای دیجیتال و کیف پول رمزارز ها

انتهای پیام

مرتبط با : اکسکوینو
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز