قیمت روز ارز دیجیتال 20 اسفند 1401

دیروز قیمت ارز دیجیتال مهم بازار نزول زیادی پیدا کرد و این موضوع کل بازار کریپتو را تحت تاثیر قرار داد. امروز اندکی وضعیت بازار رمزارزها بهبود پیدا کرده، اما همچنان دل نگرانی‌های زیادی وجود دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، سقوط قیمت بیت کوین و ارزهای دیجیتال دیگر که روز گذشته اتفاق افتاد، برخی از پیش بینی‌های منفی را پررنگ کرد. به گفته کارشناسان و تحلیلگران انتشار اخبار ورشکستگی بانک سیلورگیت و احتمال افزایش دوباره نرخ بهره، باعث ریزش قیمت ارز دیجیتال مهم بازار شد. این قبیل اخبار و اطلاعات سبب شد تا علاوه بر ارز دیجیتال شناخته شده، بسیاری از آلت کوین‌ها نیز بالغ بر 80 درصد ارزش خود را از دست بدهند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

براساس آخرین اخبار و اطلاعات در دسترس، هم اکنون نرخ خیلی از رمزارزها نسبت به بالاترین میزان سال 2021 ریزش زیادی داشته است. با این حال برخی معامله گران زمان حاضر را فرصت مناسبی برای خرید ارزهای دیجیتال می‌دانند. طبق گزارش سنتیمنت، توکن‌های زیرو اکس، دی وای دی اکس، یرن فایننس و تعداد دیگری از رمزارزهای تازه کار و ناشناخته، با نرخی کمتر از ارزش واقعی خود معامله می‌شوند. به نظر برخی از فعالان، در شرایط کنونی سرمایه گذاری بر روی نوع ارزهای دیجیتال عاقلانه و منطقی است.

آریاک سفر

اتریوم، دومین ارز دیجیتال برتر بازار، نیز دیروز ریزش قیمت زیادی را به ثبت رساند، ولی اکنون وضعیت آن اندکی بهبود پیدا کرده است. هم اکنون قیمت ارز دیجیتال مذکور نسبت به روز گذشته 46 دلار افزایش پیدا کرده و در محدوده هزار و 463 دلاری قرار دارد. با توجه به ریزش‌های اخیر نرخ اتریوم، عملکرد یک ماهه آن کاهش 55 دلاری را نشان می‌دهد. طبق تحلیل فیبوناچی، در صورتی که قیمت اتریوم از مرز مقاومتی هزار و 478 دلاری عبور کند، امکان رشد بیشتر آن فراهم خواهد شد.

ریپل یکی دیگر از رمزارزهای معروف است که طی چند هفته گذشته از خود عملکرد مثبتی به جا گذاشت. اما نرخ این رمزارز هم طی روز گذشته نزولی شد. در حال حاضر قیمت ریپل نسبت به دیروز 0.34 درصد بالا رفته و به مرز 0.37 دلار رسیده است. عملکرد یک ماهه این ارز دیجیتال نزول 3.16 درصدی آن را نشان می‌دهد. براساس تحلیل فیبوناچی، در صورتی که قیمت ریپل محدوده مقاومتی 0.37 درصدی را پشت سر بگذارد، امکان رشد بیشتر آن فراهم خواهد شد.

منبع: اکسکوینو، پلتفرم خرید و فروش ارزهای دیجیتال و کیف پول رمزارز ها

انتهای پیام

مرتبط با : اکسکوینو
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز