قیمت روز ارز دیجیتال 16 اسفند 1401

لست سکند

ریزش قیمت ارز دیجیتال مهم بازار مانع از ورود شرکت‌ها و موسسات جدید به این بخش نشده است. طبق آمار و گزارش‌های موجود، بسیاری از شرکت‌ها و افراد سرشناس در حال ورود به بازار رمزارزها و معامله ارزهای دیجیتال هستند.

به گزارش کاماپرس، طی یک هفته گذشته نوسان زیادی در قیمت ارز دیجیتال بیت کوین، اتریوم، دوج کوین و … رخ داد و اندکی ترس معامله گران زیاد شد. اما بازگشت قیمت بیت کوین و ارزهای دیجیتال دیگر و ورود افراد سرشناس به بازار رمزارزها سبب شده تا اندکی از التهاب بازار کم شود. اخیرا لارک دیویس، تحلیلگر بازار رمزارزها، بیان کرده که زمان کنونی بهترین فرصت برای انباشت ارزهای دیجیتال است. دیویس بیان کرده که بسیاری از شرکت‌های بزرگ و بین المللی در حال ورود به این بخش هستند و هر روز میزان پذیرش ارزهای دیجیتال بیشتر می‌شود. دیویس به معامله گران و فعالان بازار رمزارزها توصیه کرده تا خود را برای یک صعود قابل توجه در سال 2024 آماده کنند. به اعتقاد این تحلیلگر، بعد از هاوینگ بیت کوین در سال 2024، مردم جهان متحیر خواهند شد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

بلک راک یکی از شرکت‌های نامدار و بزرگ بوده که اخیرا به بازار رمزارزها وارد شده است. این شرکت که بزرگ‌ترین مجموعه مدیریت سرمایه در جهان محسوب می‌شود توانسته بالغ بر 10 میلیون دلار سرمایه به خود جذب کند.

همین موارد باعث شده تا مشتریان همچنان معامله رمزارزهای معتبر را ادامه دهند. با وجود پیش بینی‌های منفی کارشناسان درباره قیمت رمزارزهای مهم، اما امروز این ارزهای دیجیتال در مدار صعودی حرکت کردند. برخی کارشناسان پیش بینی کرده بودند که امکان نزول قیمت اتریوم به پایین محدوده هزار دلاری دور از انتظار نیست!

راز آسمان پایتخت

امروز قیمت اتریوم نسبت به روز قبل 7 دلار بیشتر شده و به مرز هزار و 572 دلاری رسید. با وجود این رشد قیمتی، همچنان عملکرد هفتگی و ماهیانه این رمزارز منفی است. براساس تحلیل کلاسیک، در صورتی که قیمت ارز دیجیتال مذکور از مقاومت هزار و 580 دلاری عبور کند، رشد بیشتر آن امکان پذیر خواهد بود.

در روز جاری تتر اندکی از مرز 1 دلاری فاصله گرفت و کاهشی شد. هم اکنون قیمت ارز دیجیتال مذکور در محدوده 0.99 دلاری قرار گرفته است. براساس تحلیل کلاسیک، در صورتی که تتر، مرز قیمتی مذکور را پشت سر بگذارد، مجددا در کانال 1 دلاری قرار می‌گیرد.

منبع: اکسکوینو، پلتفرم خرید و فروش ارزهای دیجیتال و کیف پول رمزارز ها

انتهای پیام

مرتبط با : اکسکوینو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز