قیمت روز ارز دیجیتال 14 اسفند 1401

لست سکند

بازار رمزارزها روز گذشته سرخ رنگ بود و قیمت ارز دیجیتال مهمی مانند بیت کوین و اتریوم کاهش پیدا کرد. به نظر وجود برخی نگرانی مثل تکرار ورشکستگی نهادهای مهم و مرتبط با ارزهای دیجیتال و شرایط اقتصادی آمریکا این ریزش قیمتی را رقم زده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، ریسک، ذات بازار رمزارزها است و فعالان این بخش نیز کاملا با آن آشنا هستند. بنابراین زمانی که ریزش قیمت ارز دیجیتال مهم بازار رخ می‌دهد یا صعود به وجود می‌آید، نباید تعجب کرد. اما گاهی ریزش‌های سنگین یا صعودهای قابل توجه معامله گران را غافلگیر می‌کنند. معمولا این صعودها و ریزش‌ها دلایلی دارند. طی چند روز گذشته بازار رمزارزها سرخ رنگ شده است. یکی از دلایل تلاطم دوباره بازار رمزارزها و کاهش قیمت بیت کوین و ارزهای دیجیتال دیگر می‌تواند توئیت جدید ایلام ماسک، بنیانگذار تسلا، باشد. اخیرا ماسک اعلام کرده که قبلا در حوزه کریپتو بودم، اما اکنون علاقه‌ام به هوش مصنوعی بیشتر شده است. همین مسئله باعث شده تا بازار رمزارز دوج کوین نزولی شود. برخی معتقدند این توئیت روی کل بازار ارزهای دیجیتال موثر بوده و یکی از دلایل نزولی شدن این بخش است. زیرا با انتشار این توئیت، ماسک غیرمستقیم اعلام کرده که حمایتش از دوج کوین را متوقف کرده است. البته کارشناسان معتقدند که این دیدگاه اشتباه است و نباید از توئیت‌های هیجانی ماسک چنین برداشتی را داشت.

اخبار مرتبط را بخوانید:

نگاهی به بازار رمزارزها و بررسی قیمت‌ها، سبز رنگ شدن برخی از رمزارزهای مهم مثل اتریوم را نشان می‌دهد. در حال حاضر قیمت اتریوم نسبت به دیروز 9 دلار بالا رفته و در محدوده هزار و 569 دلاری قرار دارد. اما با وجود این افزایش قیمت، همچنان عملکرد هفتگی اتریوم منفی است. براساس تحلیل کلاسیک در صورتی که قیمت ارز دیجیتال مذکور از مرز مقاومتی هزار و 585 دلاری عبور کند، روند صعودی آن تداوم پیدا خواهد کرد.

راز آسمان پایتخت

با وجود اینکه بازار رمزارزهای مهم طی چند روز اخیر سرخ بودند، اما برخی ارزهای دیجیتال از صعود قیمت منصرف نشدند. ایاس یکی از این رمزارزها بود که روز گذشته نسبت به دو روز قبل 10 درصد رشد قیمتی را تجربه کرد. قیمت ارز دیجیتال مذکور طی 24 ساعت گذشته بین 1.08 تا 1.33 دلار نوسان داشت. حجم معاملات این رمزارز طی یک شبانه روز گذشته نیز افزایش پیدا کرد و بالغ بر 448 میلیون دلار شد.

منبع: اکسکوینو، پلتفرم خرید و فروش ارزهای دیجیتال و کیف پول رمزارز ها

انتهای پیام

مرتبط با : اکسکوینو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز