قیمت روز ارز دیجیتال 15 اسفند 1401

لست سکند

طی روزهای گذشته قیمت ارز دیجیتال مهمی مانند بیت کوین و اتریوم دائما در حال کاهش و افزایش بود. به نظر کارشناسان کلی بازار رمزارزها تحت تاثیر رویدادهای اقتصادی مختلف دچار نوسان می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از کوین پدیا، قیمت ارز دیجیتال مهم و به طور کلی بازار رمزارزها در هفته جاری نوسان‌های شدیدی را پشت سر گذاشت. کاهش زیاد قیمت بیت کوین و ارزهای دیجیتال دیگر که در روز جمعه اتفاق افتاد، اندکی معامله گران ارزی را نگران کرد. براساس بررسی‌های صورت گرفته و به گفته کارشناسان، رویدادهای مهمی مثل تحقیقات کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا در مورد صرافی بایننس و بحران مالی بانک سیلورگیت دلایل عمده نوسان شدید رمزارزهای مختلف در هفته جاری بودند. این قبیل مسائل سبب شده تا مجددا سطح ترس در بازار رمزارزها بالا برود.

اخبار مرتبط را بخوانید:

این هفته بازار ارزهای دیجیتال منتظر دیگر اخبار اقتصادی مهم است که احتمالا روی روند حرکتی آن موثر خواهد بود. یکی از این رویدادها، اعلام شاخص مدیران خرید است که بینش خوبی را در مورد سلامت کلی صنایع مختلف از جمله رمزارزها ارائه می‌دهد. رویداد بعدی نشست فدرال رزرو است که احتمالا سیاست‌های بعدی در مورد بهبود شرایط اقتصادی آمریکا را معلوم می‌کند. اتفاق آخر اصلاح سختی شبکه بیت کوین است که روی قیمت این رمزارز و دیگر ارزهای دیجیتال موثر خواهد بود.

راز آسمان پایتخت

در حال حاضر همچنان معامله رمزارزهای مهم بازار ادامه دارد. امروز قیمت اتریوم نسبت به روز قبل 4 دلار کم شده و به مرز هزار و 563 دلاری رسیده است. عملکرد یک ماهه این رمزارز همچنان در محدوده سرخ رنگ قرار دارد. براساس تحلیل فیبوناچی، در صورتی که قیمت ارز دیجیتال مذکور از مرز هزار و 571 دلاری عبور کند، قیمت آن رشد بیشتری پیدا خواهد کرد.

لیدودائو یکی از رمزارزهای جدید بازار است که رشد قیمتی خوبی پیدا کرد. اما روز گذشته قیمت ارز دیجیتال مذکور با شایعه‌ای ریزش داشت. انتشار خبر مربوط به ارسال ابلاغیه‌ای از طرف کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا برای پلتفرم لیدودائو باعث کاهش 10 درصدی ارزش توکن آن شد. همزمان با منتشر شدن این شایعه، 2 میلیون دلار از دارایی‌های این رمزارز از طریق یک کیف پول در صرافی کوین بیس به فروش رفت. بعد از انتشار این خبر، ایجادکنندگان رمزارز مذکور اعلام کردند که همه چیز فقط یک شایعه بوده است.

منبع: اکسکوینو، پلتفرم خرید و فروش ارزهای دیجیتال و کیف پول رمزارز ها

انتهای پیام

مرتبط با : اکسکوینو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز