قیمت روز ارز دیجیتال 18 اسفند 1401

لست سکند

تلاطم اخیر بازار رمزارزها بسیاری از معامله گران را آشفته کرده و با وجود تداوم معاملات هنوز ابهامات زیادی درباره این بازار وجود دارد. طی چند روز گذشته قیمت ارز دیجیتال مهم بازار باز هم در مدار کاهشی بوده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، با اینکه قیمت ارز دیجیتال مهم بازار مانند بیت کوین و اتریوم سال 2023 را صعودی و سبز رنگ آغاز کرد، اما همچنان نوسانات نرخ این ارزهای دیجیتال تداوم دارد و به نظر کارشناسان باز هم باید جانب احتیاط رعایت شود. سخنرانی اخیر جروم پاول، رئیس بانک مرکزی آمریکا، نیز به نوسانات بیشتر قیمت بیت کوین و ارزهای دیجیتال دیگر دامن زده است. پاول اعلام کرده که بانک مرکزی آمریکا هر آنچه که در فضای کریپتو اتفاق می‌افتاد را تحت نظر دارد. برداشت این مجموعه از فضای کنونی بازار کریپتو، آشفتگی، تقلب، فقدان شفافیت و ریسک است. طبق اعلام پاول، کاری که بانک مرکزی آمریکا انجام می‌دهد این است مراقب اعمال موسسات مالی تحت نظارت این مجموعه که با کریپتو ارتباط گرفته‌اند باشد تا خطایی از آن‌ها سر نزند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

پاول سخنان مذکور درباره بازار کریپتو را در پاسخ به سوالات سناتورها درباره خطرات ناشی از دارایی‌های دیجیتال و ارزیابی درخصوص ریسک انجام فعالیت‌های مرتبط با رمزارزها در موسسات تحت نظارت فدرال رزرو مطرح کرد.

راز آسمان پایتخت

البته به رغم این سخنان، هنوز بازار رمزارزها طرفداران زیادی دارد و به رغم کاهش قیمت ارز دیجیتال مهم، خرید و فروش‌ها ادامه دارد. امروز قیمت اتریوم، دومین رمزارز برتر بازار، نسبت به روز گذشته 14 دلار کم شد و به مرز هزار و 539 دلاری رسید. عملکرد هفتگی و ماهیانه این ارز دیجیتال همچنان منفی است. براساس تحلیل کلاسیک، در صورتی که قیمت ارز دیجیتال مذکور از مرز هزار و 555 دلاری عبور کند، امکان تداوم رشد آن وجود دارد.

ریپل از دیگر رمزارزهای تازه کار بازار است که خریداران زیادی را به خود جلب کرده است. ریپل طی چند هفته گذشته توانسته رشد قیمت زیادی را تجربه کند. اما اکنون قیمت ارز دیجیتال ذکر شده نیز نسبت به روز قبل 1.65 درصد کاهش پیدا کرد و به مرز 0.39 دلاری رسید. با وجود این کاهش قیمتی، عملکرد هفتگی رمزارز مذکور سبز بوده و رشد 2.67 درصدی آن را نشان می‌دهد. براساس تحلیل کلاسیک، در صورتی که قیمت این رمزارز از مرز 0.39 درصدی عبور کند، امکان رشد بیشتر آن وجود خواهد داشت.

منبع: اکسکوینو، پلتفرم خرید و فروش ارزهای دیجیتال و کیف پول رمزارز ها

انتهای پیام

مرتبط با : اکسکوینو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز