قیمت روز ارز دیجیتال 21 اسفند 1401

قیمت ارز دیجیتال مهم بازار طی دو روز اخیر سقوط را تجربه کرد و کل بازار رمزارزها را تحت تاثیر قرار داد. به نظر کارشناسان، ورشکستگی بانک سیلورگیت و سیلیکون ولی باعث ریزش بازار رمزارزها شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، آخرین اخبار نشان می‌دهد که کاهش قیمت ارز دیجیتال مهم بعد از انتشار خبر ورشکستگی سیلیکون ولی شدت گرفت. طبق آمارها، قیمت سهام سیلیکون ولی طی معاملات روز گذشته حدود 60 درصد کم شد. سیلیکون ولی شانزدهمین بانک تجاری شناخته شده ایالات متحده آمریکا است که کل سبد اوراق بهادار خود را برای پرداخت بدهی‌ها با ضرر عمده به فروش رساند. مسئولان سیلیکون ولی، سیاست‌های انقباضی فدرال رزرو را عامل بنیادی به بن بست رسیدن این مجموعه بیان کردند. این بانک که یک استارتاپ بانکی فعال در زمینه رمزارزها است، روی این بخش اثر گذاشته است. در واقع به نظر عمده کارشناسان و فعالان بازار رمزارزها، ریزش قیمت بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال مهم بازار با انتشار خبر ورشکستگی سیلیکون ولی شدت گرفت.

اخبار مرتبط را بخوانید:

به دنبال تعطیلی این بانک، استیبل کوین شرکت سیرکل و دی ای آ دیپگ شد. این اتفاق روی معاملات استیبل کوین‌ها نیز اثر گذاشته، زیرا بخشی از ذخایر این رمزارزها در بانک سیلیکون ولی نگهداری می‌شوند.

آریاک سفر

با وجود انتشارات اخبار منفی و افزایش ترس در بازار رمزارزها، اما نهنگ‌ها و معامله گران حرفه‌ای بازار به معاملات خود ادامه می‌دهند. اتریوم یکی از ارزهای دیجیتال مطرح بازار است که همچنان در مرکز توجه قرار دارد. در حال حاضر قیمت اتریوم نسبت به روز قبل 2 دلار کم شده و به مرز هزار و 473 دلاری رسیده است. عملکرد اتریوم در بازه هفتگی و ماهانه منفی بوده و به نظر این روند تداوم داشته باشد. براساس تحلیل فیبوناچی، در صورتی که قیمت ارز دیجیتال مذکور از مرز مقاومتی هزار و 488 دلاری عبور کند، می‌توان به صعود بیشتر آن امیدوار شد.

کاردانو یکی دیگر از رمزارزهایی است که از ابتدای سال 2023 عملکرد خوبی داشته، اما این روزها با کاهش قیمتی روبرو است. هم اکنون نرخ ارز دیجیتال مذکور نسبت به دیروز 0.92 درصد کم شده و در محدوده 0.305 دلاری قرار دارد. عملکرد هفتگی این رمزارز نیز منفی است. براساس تحلیل فیبوناچی، در صورتی که قیمت کاردانو از مرز مقاومتی 0.31 دلاری عبور کند، امکان صعود بیشتر آن دور از انتظار نخواهد بود.

منبع: اکسکوینو، پلتفرم خرید و فروش ارزهای دیجیتال و کیف پول رمزارز ها

انتهای پیام

مرتبط با : اکسکوینو
نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز