قیمت روز ارز دیجیتال 10 اسفند 1401

ارزهای دیجیتال نوسان قیمتی دارند، اما معمولا ریزش یکباره قیمت‌ها باعث افزایش نگرانی‌ها و قرار گرفتن بیشتر معامله گران در موقعیت فروش می‌شود. هم اکنون قیمت ارز دیجیتال بیت کوین و اتریوم در مدار صعودی قرار دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، قیمت بیت کوین و ارزهای دیجیتال دیگر در یک هفته اخیر ریزش داشتند. با این حال بررسی و تحلیل‌ها بیانگر این بود که این وضعیت ادامه ندارد و علاوه بر صعود نرخ این رمزارزها، حتی قیمت ارز دیجیتال هایی مانند تزوس و تراکلاسیک نیز رشد پیدا خواهند کرد. بیشتر کارشناسان و تحلیلگران بازار بر این باور بودند که معامله گران باید تحرکات قیمتی این دو آلت کوین را از نزدیک دنبال کنند. یکی از دلایل توجه کارشناسان به رمزارز تزوس، مشارکت گوگل کلود با این سیستم بود. برخی تحلیلگران پیش بینی کرده‌اند امکان رشد قیمتی این رمزارز تا مرز 1.75 دلاری دور از انتظار نیست. نگاهی به نمودار قیمتی تزوس نشان می‌دهد که این رمزارز تلاش می‌کند تا سطح حمایت خود را در نزدیکی میانگین متحرک نمایی 100 روزه در حوالی نرخ 1.1 دلاری تست کند. هم اکنون ارز دیجیتال تزوس از لحاظ ارزش بازاری نیز وضعیت خوبی دارد و در بین 100 ارز دیجیتال برتر بازار است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

هفته گذشته قیمت ارز دیجیتال ترا کلاسیک نیز در موقعیتی تعیین کننده قرار گرفت و به نظر فعالان بازار رمزارزها، این ارز دیجیتال پتانسیل صعود در هفته جاری را دارد. اما در صورتی ترا کلاسیک رشد قیمتی قابل توجهی را تجربه خواهد کرد که از مرز مقاومت حساسی عبور کند.

آریاک سفر

هم اکنون قیمت ترا کلاسیک در محدوده 0.000195 دلاری قرار گرفته است و تحرک خاصی ندارد. با این وجود، در صورتی که ترا کلاسیک به بالای میانگین متحرک نمایی 100 روزه در قیمت 0.0002 دلاری برسد، احتمال صعود آن تا مرز 0.00027 دلاری طی چند روز آینده دور از انتظار نخواهد بود.

رمزارزهای برتر بازار نیز در هفته‌های گذشته عملکرد مناسبی داشتند. یکی از این ارزهای دیجیتال، اتریوم بود که هم اکنون نیز عملکرد خوبی دارد و معامله گران زیادی به خرید و فروش آن مشغول هستند. امروز قیمت اتریوم نسبت به روز گذشته 24 دلار بیشتر شد و به مرز هزار و 651 دلاری رسید. عملکرد یک ماهه گذشته این ارز دیجیتال نشان می‌دهد که ارزش آن 1.76 درصد رشد داشته است. با توجه به تحلیل کلاسیک، در صورتی که قیمت ارز دیجیتال مذکور بتواند از مرز هزار و 667 دلاری عبور کند، امکان رشد بیشتر آن فراهم خواهد شد.

منبع: اکسکوینو، پلتفرم خرید و فروش ارزهای دیجیتال و کیف پول رمزارز ها

انتهای پیام

مرتبط با : اکسکوینو
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز