قیمت بیت کوین روز 15 مردادماه 1401/ سرنوشت رمزارز پایه چه می شود؟

رفت و آمد قیمتی بیت کوین همچنان ادامه دارد و این رمزارز مجددا به محدوده 23 هزار دلاری بازگشته است. هم اکنون قیمت بیت کوین نسبت به روز گذشته 293 دلار افزایش پیدا کرده و در محدوده 23 هزار و 196 دلاری قرار دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، حدود 30 روز قبل بیت کوین حول و حوش مرز 20 هزار دلاری معامله می‌شد. آن زمان بازارهای رمزارزهای مختلف نسبت به رشد تورم و سیاست بانک مرکزی آمریکا واکنش نشان می‌داد. اما اکنون با وجود افزایش قیمت‌های مصرف کننده و دیگر موارد تورمی، بیت کوین خود را به بالای محدوده 23 هزار دلاری رسانده و در این مرز قیمتی معامله می‌شود. هنوز مسئله تورم در آمریکا مورد توجه است و نگرانی‌های زیادی درباره تداوم رکود جهانی وجود دارد. اما نرخ بیت کوین بدون توجه به این نوع مسائل رو به جلو حرکت می‌کند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

اکنون مجددا موج جدیدی از بی‌اطمینانی نسبت به بازار رمزارزها شکل گرفته که باعث توقف ورود سرمایه به این بخش شده است. براساس اطلاعات موجود، ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال طی چند روز اخیر از مرز 1.1 تریلیون دلاری بالاتر نرفت و همین حول و حوش گردش داشت. عملکرد دو رمزارز برتر بازار یعنی بیت کوین و اتریوم طی هفت روز اخیر ضعیف بوده است.

آریاک سفر

هم اکنون مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال در مرز 1.1 تریلیون دلاری توقف کرده که این مقدار نسبت به دیروز 1.73 درصد بیشتر است. همچنین حجم کل بازار رمزارزها در مقایسه با روز 10.25 درصد بیشتر شده و در محدوده 69.16 میلیارد دلاری قرار دارد. در حال حاضر 40.36 درصد کل بازار ارزهای دیجیتال متعلق به بیت کوین است که نسبت به دیروز 0.36 درصد کاهش داشته است.

با اطلاعات به روز اوکی اکسچنج معامله کنید

افرادی که قصد خرید و فروش بیت کوین یا هر رمزارز دیگری را در شرایط کنونی دارند باید اطلاعات لازم را در حزوه کریپتو و دیگر بازارها به دست آورند. یک راه ساده برای دستیابی به اطلاعات به روز انجام انواع معاملات رمزارزها در بازار، فیلم‌های آموزشی و نمودار تحلیلی ارزهای دیجیتال مختلف، اوکی اکسچنج است. این درگاه با بارگذاری انواع اطلاعات و فیلم‌های مناسب از بازار کریپتو زمینه لازم را برای انجام معاملات بهتر کاربران فراهم می‌کند. ضمنا اطلاعات به روز انواع نمودارها در این وبسایت موجود است و افراد امکان استفاده از آن‌ها را نیز دارند.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز