قیمت بیت کوین روز 12 مردادماه 1401/ نرخ رمزارز معروف صعودی خواهد ماند؟

قیمت بیت کوین در روز جاری نسبت به دیروز 308 دلار کاهش داشت و به مرز 23 هزار و 351 دلاری رسید. امروز وضعیت بازار ارزهای دیجیتال منفی بود و بیشتر کوین‌ها در وضعیت قرمز به سر می‌بردند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، در حال حاضر بیت کوین در محدوده 23 هزار دلاری قرار داده و این مرز را حفظ کرده است. تحرک قیمتی اخیر بیت کوین، بسیاری از معامله گران را نسبت به ادامه رشد قیمتی امیدوار کرد. در حال حاضر این ارز از یک روند صعودی کوتاه مدت به یک روند نزولی گذرا شیفت کرده است. با این حال باز هم امیدواری نسبت به تدوام رشد قیمتی این رمزارز وجود دارد. در واقع مجموع کاهش قیمتی اخیر نشان می‌دهد خرس‌های بازار توان چندانی ندارند و بعید است کاهش قیمتی تداوم پیدا کند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

از طرفی به نظر گاوهای بازار توان چندانی برای کشاندن بیت کوین به سمت کانال 24 هزار دلاری ندارند. این رمزارز طی 50 روز گذشته به سمت کانال 24 هزار دلاری گام برداشته اما هر بار در رسیدن به این مرز و حفظ آن ناکام بوده است. به همین دلیل بیت کوین در محدوده 23 هزار تا 24 هزار دلاری نوسان دارد و در این مرزهای قیمتی می‌چرخد. به گفته تحلیلگران بازار رمزارزها، شرط ادامه صعود بیت کوین عبور آن از کانال 24 هزار دلاری است.

آریاک سفر

به نظر برخی کارشناسان، مقاومت کلیدی بیت کوین می‌تواند در نزدیکی مرز 24 هزار و 180 دلاری باشد. بعد از آن نرخ بیت کوین به سمت محدوده 24 هزار و 650 دلاری حرکت خواهد کرد. اما در صورتی که بیت کوین بار دیگر به پایین مرز 23 هزار و 250 دلاری برسد، امکان کاهش نرخ آن تا کانال 22 هزار و 680 دلاری وجود دارد.

چرا احراز هویت کاربران برای اوکی اکسچنج مهم است؟

اگر فردی قصد خرید و فروش بیت کوین و دیگر رمزارزها را از ایران داشته باشد باید به درگاه مطمئن مراجعه کند. اوکی اکسچنج بستری مناسب برای معامله انواع رمزارزها است که افراد بعد از احراز هویت در این سیستم امکان تبادل هر ارز دیجیتالی را دارند. اوکی اکسچنج به منظور قانونی پیش رفتن تمامی مراحل معاملات رمزارزها و همچنین جلوگیری از سو استفاده کلاهبرداران اینترنتی، مرحله احراز هویت را برای کاربران تبیین کرده است. این مورد باعث کاهش مشکلات احتمالی و کاهش جرایم در حوزه ارزهای دیجیتال خواهد شد.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
نرم افزار حسابداری
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز