قیمت بیت کوین روز 10 مردادماه 1401/ بالاخره روند نزولی رمزارز معروف به اتمام رسید؟

لست سکند

بیت کوین کانال 23 هزار دلاری را حفظ کرده اما مدام در این محدوده در حال جابجایی است. هم اکنون قیمت بیت کوین نسبت به روز گذشته 609 دلار کم شد و به مرز 23 هزار و 269 دلاری رسید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بیت کوین بالاخره بعد از مدت‌ها رفت و برگشت مداوم در کانال 19 هزار و 20 هزار دلاری، اکنون در کانال 20 هزار دلاری و محدوده 23 هزار دلاری متوقف شده است. این رمزارز بالاترین قیمت خود را در شش هفته اخیر را به دست آورده و به نظر برخی تحلیلگران به پایان روند نزولی خود نزدیک می‌شود. براساس شاخص مضرب پوئل، بیت کوین از منطقه پایینی خود جدا شده و این امید وجود دارد روند نزولی آن به پایان رسیده باشد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

شاخص پوئل یکی از شاخص‌های شناخته شده در تحلیل آنچین یا درون زنجیره‌ای بیت کوین است. این شاخص ارزش بیت کوین‌های استخراج شده در یک روز معین را نسبت به متوسط ارزش این رمزارز در 365 روز گذشته اندازه گیری می‌کند.

راز آسمان پایتخت

البته شاخص پوئل یکی از نشانه‌های پایان روند نزولی بیت کوین در شرایط حاضر است. روند انباشت هولدرهای این رمزارز نیز نشان می‌دهد که قیمت آن به کف بلندمدت خود رسیده و دیگر خبری از نزول قیمتی نیست.

در حال حاضر مجموع ارزش بازار جهانی رمزارزها نسبت به روز گذشته 0.47 درصد بیشتر شده و در محدوده 1.10 تریلیون دلار قرار دارد. هم اکنون حجم کل بازار ارزهای دیجیتال در 24 ساعت اخیر 5.72 درصد کاهش داشته و به مرز 99.32 میلیار دلار رسیده است. همچنان بیشترین حجم بازار رمزارزها متعلق به بیت کوین است که به 41.45 درصد می‌رسد.

معامله ارزهای دیجیتال و انواع مسابقه با اوکی اکسچنج

کاربرانی که مایل به خرید و فروش بیت کوین از طریق درگاه امن و مطمئن هستند، می‌توانند به وبسایت اوکی اکسچنج مراجعه کنند.کاربران از طریق این درگاه علاوه بر معامله بیت کوین، امکان خرید و فروش انواع رمزارزها را دارند. تاکنون بالغ بر 1 میلیون کاربر ایرانی از خدمات اوکی اکسچنج استفاده کرده‌اند. بیشتر از 70 پشتیبان به صورت آنلاین و برخط در این مجموعه پاسخگوی تمامی سوالات و ابهامات مشتریان ارزهای دیجیتال هستند.

این وبسایت اخیرا مسابقه‌ای تحت عنوان «کوین پارتی» برگزار کرده که علاقمندان تا فردا امکان شرکت در آن را دارند. شرایط مسابقه در پیج اینستاگرامی اوکی اکسچنج اعلام شده است.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز