قیمت بیت کوین روز 9 مردادماه 1401/ رمزارز پایه به دنبال ایجاد حمایت جدید

لست سکند

قیمت بیت کوین در ساعات پایانی معاملات روز گذشته توانست به مرز 24 هزار دلاری برسد، اما در این مرز باقی نماند. اکنون نرخ این ارز دیجیتال نسبت به روز قبل 599 دلار کم شده و در مرز 23 هزار و 784 دلاری قرار دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ روز بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بیت کوین اکنون به دنبال ایجاد یک سطح حمایتی جدید است. این مسئله نشان می‌دهد حضور گاوهای بازار بیشتر شده و آن‌ها برای صعود بیت کوین به مرزهای بالاتر تلاش بیشتری می‌کنند. بیت کوین بالاخره توانست مرز 24 هزار دلاری را بشکند و عملکرد خوبی از خود به جای بگذارد. آمارها نشان می‌دهد رشد قیمتی بیت کوین در چند روز اخیر، طی 9 ماه گذشته بی‌نظیر بوده است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

به نظر برخی کارشناس این رشد قیمتی یک سیگنال صعودی تقلی می‌شود. اکنون بیت کوین و بقیه بازار کریپتو تحت تاثیر تورم فزاینده هستند و رکود اقتصادی احتمالا سراسر جهان را در برمی‌گیرد. نه تنها بیت کوین، بلکه اتریوم نیز شرایط مساعدی دارد و رشد قیمتی خوبی را تجربه کرده است.

راز آسمان پایتخت

برخی از فعالان بازار رمزارزها معتقدند احتمال صعود دوباره بیت کوین به سمت محدوده 24 هزار دلاری وجود دارد. اما شاید این ارز دیجیتال در مرز مقاومتی 24 هزار و 200 دلاری اصلاح بخورد و تا سطح 22 هزار و 900 دلاری ریزش داشته باشد.

هم اکنون مجموع ارزش بازار جهانی رمزارزها نسبت به روز قبل 0.47 درصد بیشتر شده و به مرز 1.10 تریلیون دلار رسیده است. حجم کل بازار ارزهای دیجیتال طی یک شبانه روز اخیر 5.72 درصد کاهش داشته و در محدوده 99.32 میلیارد دلاری قرار دارد. همچنین بیشتر حجم بازار ارزهای دیجیتال به بیت کوین تعلق دارد. سهم این رمزارز از کل بازار 41.45 درصد است.

با اوکی اکسچنج به راحتی سود به دست آورید!

برخی افراد علاوه بر خرید و فروش بیت کوین و کسب سود از این طریق، از راه‌های دیگری هم در بازار رمزارزها سود به دست می‌آورند. اگر مایل به کسب سود اضافه از بازار رمزارزها هستید، کافی است به وبسایت اوکی اکسچنج، بخش کسب درآمد مراجعه کنید. در این بخش کد معرف وجود دارد و با ورود افراد از طریق کد معرف، مقدار 5 هزار شیبا به معرفی کنندگان تعلق می‌گیرد و به کیف پول آن‌ها واریز می‌شود. این پاداش بدون پرداخت هیچ مبلغ اضافه و صرفا برای معرفی سایت به حساب افراد واجد شرایط واریز می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز