قیمت بیت کوین روز 8 مردادماه 1401/ معامله گران ترس را کنار گذاشتند

لست سکند

بیت کوین بالاخره توانست خود را به مرز 24 هزار دلاری نزدیک کند. اکنون قیمت بیت کوین نسبت به آخرین نرخ معاملاتی دیروز، 120 دلار کم شده و در مرز 23 هزار و 799 دلاری قرار دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بیت کوین در آستانه ثبت دومین کندل صعودی هفتگی است و این موضوع امید بسیاری از معامله گران را بالا برده است. علاوه بر رشد قیمتی بیت کوین و احتمال زیاد صعودی ماندن کندل هفتگی، شاخص ترس و طمع نیز بهبود پیدا کرده و این موضوع حکایت از افزایش امیدواری‌ها نسبت به بازار رمزارزها دارد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

روز گذشته عدد شاخص ترس و طمع روی 29 قرار گرفت که همچنان در محدوده ترس محسوب می‌شود. اما این عدد با سطح شش، ترس شدید فعالان و سرمایه گذاران، فاصله زیادی دارد. اوج این شاخص طی یکسال، مربوط به مهرماه سال گذشته بود. شاخص ترس و طمع سرمایه بیت کوین در آن زمان به 84 رسیده بود که بالاترین عدد محسوب می‌شد. در آن زمان نرخ بیت کوین بالای محدوده 60 هزار دلاری قرار داشت.

راز آسمان پایتخت

به نظر کارشناسان، علت عمده این رشد قیمتی بیت کوین به تصمیم جدید فدرال رزرو درباره افزایش 75 واحدی نرخ بهره برمی‌گردد. با اعلام نظر فدرال رزرو، نرخ اولیه بیت کوین 2.5 درصد رشد پیدا کرد. سپس دامنه رشد قیمتی این رمزارز ادامه پیدا کرد و اکنون این ارز دیجیتال در محدوده 24 هزار دلاری قرار گرفته است.

هم اکنون مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال نسبت به روز قبل با رشد 7.95 درصدی مواجه شده و به 1.05 تریلیون دلار رسیده است. حجم کل بازار ارزهای دیجیتال طی یک شبانه روز گذشته 35.17 درصد افزایش پیدا کرده و در محدوده 85.07 میلیارد دلاری قرار دارد. در حال حاضر بیشتر حجم بازار ارزهای دیجیتال در اختیار بیت کوین قرار دارد که 41.57 درصد اعلام شده است.

کیف پول اوکی اکسچنج ؛ بستری امن برای انجام معاملات رمزارزها

شرایط کنونی بازار تب و تاب برخی کاربران و معامله گران ایرانی را برای خرید و فروش بیت کوین و دیگر رمزارزها بیشتر کرده است. افرادی که از طریق درگاه اوکی اکسچنج به معامله ارزهای دیجیتال می‌پردازند، می‌توانند رمزارزهای خود را در زمان دیگری معامله کنند. برای این منظور نیز می‌توانند تمام کوین‌هایی که در لیست خرید و فروش و کیف پول وجود دارند، در کیف پول داخلی اوکی اکسچنج در امنیت کامل نگه دارند.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز