قیمت بیت کوین روز 5 مردادماه 1401/ اصلاح قیمتی یا شروع نزول جدید؟

بیت کوین در روز قبل باز هم سقوط ارزش داشت، اما امروز وضعیت این رمزارز اندکی بهبود پیدا کرد. در حال حاضر قیمت بیت کوین با رشد 343 دلاری در محدوده 21 هزار و 319 دلاری قرار دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، اعلام تصمیم نهایی بانک مرکزی آمریکا برای افزایش مجدد نرخ بهره بانکی و انتشار آمار مربوط به رشد تولید ناخالص داخلی این کشور، از اتفاقات تاثیرگذاری است که دو روز دیگر به وقوع می‌پیوندند و روی بازار رمزارزها اثر می‌گذارند. با این حال به نظر برخی از کارشناسان فعال این حوزه، کاهش قیمتی که روز گذشته رخ داده مربوط به اصلاح رشد 14 درصدی هفته گذشته است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

با توجه به ریزش اخیر بیت کوین، افت ارزش این رمزارز از ابتدای سال 2022 تاکنون به 54 درصد رسیده است. اکنون سرمایه گذاران بازار نگران سقوط بیشتر بیت کوین هستند.

آریاک سفر

براساس نموداری که ویل کلمنته، تحلیلگر بازار رمزارز، به اشتراک گذاشته شد، اگر بیت کوین به هر دلیلی به پایین مرز 22 هزار دلاری برسد، احتمالا سقوط بیشتر این ارز دیجیتال تا محدوده 19 هزار دلاری رخ خواهد داد. البته برخی معامله گران نسبت به آینده قیمتی بیت کوین خوش بین هستند و معتقدند نرخ این رمزارز به کانال 19 هزار دلاری نمی‌رسد.

هم اکنون ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال با کاهش 0.54 درصدی به 972.90 میلیارد دلار رسیده است. حجم کل بازار رمزارزها طی یک شبانه روز اخیر 63.09 میلیارد دلار شد که نسبت به روز قبل 16.34 درصد کاهش پیدا کرد. در حال حاضر بیشتر حجم بازار رمزارزها در اختیار بیت کوین است و به 41.61 درصد می‌رسد. این مقدار نسبت به روز قبل 0.03 درصد کاهش داشته است.

چطور در بازار رمزارزها سرمایه گذاری کنیم؟

خرید بیت کوین و دیگر رمزارزها در آشفته بازار کنونی کار آسانی نیست. اما اگر فردی با دقت در این بازار ورود پیدا کند و به خرید و فروش رمزارز مورد نظر خود بپردازد، احتمالا حتی در این شرایط بحرانی و مبهم نیز سود به دست می‌آورد. به همین دلیل خیلی از افراد شرایط کنونی را برای ورود به بازار رمزارز انتخاب می‌کنند.

اما برای ورود به این بازار باید اطلاعات و آمار دقیق عملکرد برخی رمزارزهای پرمخاطب بازار جمع آوری و بررسی شوند. اوکی اکسچنج کار را برای کاربران خود راحت‌تر کرده و با ارائه مطلبی درباره رمزارزهای مهم این هفته بازار، آن‌ها را به سمت یک خرید بهتر و کامل سوق می‌دهد.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز