قیمت بیت کوین روز 4 مرداد 1401/ رمزارز مشهور در رشد قیمتی شکست خورد

بیت کوین باز هم در رکوردشکنی ناکام ماند و با افت 576 دلاری نسبت به روز قبل تا محدوده 21 هزار و 102 دلاری سقوط کرد. افت قیمت بیت کوین در روز جاری باعث شد تا بار دیگر بازدهی هفتگی این رمزارز منفی شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از وبسایت نیوز بی تی سی، براساس تحلیل تکنیکال بیت کوین حمایت اصلی این ارز دیجیتال در حدفاصل 21 هزار و 500 تا 21 هزار و 600 دلاری قرار دارد. هم اکنون نرخ بیت کوین پایین محدوده‌های قیمتی یادشده قرار دارد و به نظر تحلیلگران، این رمزارز وارد دوره نزولی جدیدی شده است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

بیت کوین برای اینکه بتواند از این تله قیمتی نجات پیدا کند باید از مرز 23 هزار دلاری بگذرد. با عبور این رمزارز از محدوده 23 هزار دلاری احتمالا شرایط برای صعود بیشتر آن فراهم خواهد شد. معامله گران کریپتو ماین بیان کرده‌اند که گاوها باید سعی کنند ارزش بیت کوین را بالای 22 هزار و 500 دلار نگه دارند تا بار دیگر چشم انداز مثبت بازار بازگردد.

آریاک سفر

نظر متفاوت برخی تحلیلگران درباره رمزارز پایه

با این وجود، تحلیلگران مطرح بازار مثل جی پی مورگان و سیتی گروپ می‌گویند با نابودی مسیر منفی ناشی از آشفتگی‌های اخیر، به طور کلی احساسات سراسری بازار بیت کوین رو به بهبود است.

امروز ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال نسبت به روز قبل 4.41 درصد کمتر شد و به مرز 968.06 میلیارد دلار رسید. حجم کل بازار رمزارزها نیز طی یک شبانه روز اخیر با رشد 22.2 درصدی در محدوده 76.25 میلیارد دلاری قرار گرفت. هم اکنون حجم تمام سکه‌های پایدار به 70.14 میلیارد دلار می‌رسد. در حال حاضر بیشتر سهم بازار ارزهای دیجیتال در اختیار بیت کوین قرار دارد که به 41.65 درصد می‌رسد.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز