قیمت بیت کوین روز 2 مردادماه 1401/ ناکامی رمزارز پایه در فتح کانال‌های بالای قیمتی

بیت کوین هر مرتبه با صعود خود سرمایه گذاران را نسبت به آینده امیدوار می‌کند اما توان عبور از محدوده‌های بالای 22 هزار دلاری ندارد و در بازه 19 هزار تا 22 هزار درجا می‌زند. هم اکنون قیمت بیت کوین با رشد 452 دلاری نسبت به روز قبل، در محدوده 22 هزار و 649 هزار دلاری قرار دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بیت کوین علی رغم تلاش‌های فراوان هنوز نتوانسته به مرز 23 هزار دلاری برسد. در حال حاضر شاخص ترس و طمع نسبت به روز قبل سه واحد کمتر شده و روی عدد 30 واحد قرار دارد. در صورتی که شرایط نزولی بازار ادامه پیدا کند، مجددا شاخص به منطقه ترس مطلق خود باز می‌گردد و عدد آن قابل توجه خواهد شد. برخی کارشناسان معتقدند بیت کوین در کف قیمتی خود قرار دارد و احتمالا نرخ‌های پایین‌تری را تجربه نخواهد کرد. قبلا پیش بینی شده بود که احتمال سقوط بیت کوین تا کانال 17 هزار دلاری و حتی کمتر از آن وجود دارد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

وضعیت بازار رمزارزها در روز جاری چگونه بود؟

بر اساس اطلاعات موجود، دیگر ارزهای دیجیتال بازار درگیر نوسانات قیمتی مشابه بیت کوین هستند. به گزارش راهبرد معاصر، اکثر رمزارزهای موجود در تلاش هستند تا سطوح قیمتی مهم خود را حفظ کنند و سقوط نداشته باشند.

در حال حاضر حجم کل بازار ارزهای دیجیتال با کاهش 16.26 درصدی نسبت به دیروز در محدوده 59.99 میلیارد دلاری قرار دارد. هم اکنون مجموع ارزش بازار جهانی رمزارزها به 1.03 تریلیون دلار رسیده که این رقم نسبت به دیروز 1.11 درصد کمتر شد. براساس آخرین اخبار و اطلاعات، 41.56 درصد کل بازار ارزهای دیجیتال در اختیار بیت کوین قرار دارد و این مقدار نسبت به دیروز 0.35 درصد کم شده است.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز