قیمت بیت کوین روز 1 مرداد 1401/ بازار در انتظار حرکت گاوها

لست سکند

قیمت بیت کوین در روزهای اخیر شرایط بهتری را تجربه کرد و حتی دیروز تا محدوده 24 هزار دلاری پیش رفت. اما اکنون نرخ این رمزارز با افت 239 دلاری نسبت به روز گذشته در محدوده 22 هزار و 480 دلاری قرار دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، قیمت بیت کوین با روند آرامی رو به جلو بود، اما خبر فروش 75 درصدی سهام تسلا از این رمزارز باعث توقف و کاهش نرخ آن شد. با این حال بازار بیت کوین از فروش سهام تسلا جا نخورد و هنوز تلاش می‌کند تا فشار فروش خرس‌ها را حفظ کند. در صورتی که گاوهای بازار حرکت پرقدرتی را آغاز کنند، احتمالا مجددا بیت کوین به سمت مرز 24 هزار دلاری حرکت کند و بتواند در این نرخ تثبیت شود.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

شرایط دو رمزارز معروف بازار چگونه است؟

اکنون وضعیت برخی رمزارزها حساس بازار مثل اتر و اتریوم همچنان مساعد است و روز به روز بهتر می‌شود. اتر طی یک هفته اخیر بیشتر از 30 درصد رشد قیمتی را تجربه کرد. بررسی آمار و داده‌های هفت روز اخیر اتریوم نیز نشان می‌دهد که این رمزارز بهتر از بازار عمل کرده است. در صورتی که اتریوم بتواند این روند را حفظ کند، احتمالا نرخ ‌2 هزار دلاری را پس بگیرد و بار دیگر قدرت زیادی پیدا کند.

امروز مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال با افت 0.59 درصدی نسبت به روز قبل، در محدوده 1.04 تریلیون دلاری قرار گرفت. هم اکنون حجم کل بازار رمزارزها با کاهش 5.44 درصدی نسبت به دیروز، به مرز 71.65 میلیارد دلاری رسیده است. همچنین حجم تمام سکه‌های پایدار اکنون 69.96 میلیارد دلار برآورد شد. در حال حاضر 41.90 درصد کل بازار ارزهای دیجیتال در اختیار بیت کوین است که نسبت به روز گذشته 0.12 درصد کاهش پیدا کرده است.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز