قیمت بیت کوین روز 30 تیرماه 1401/ رمزارز معروف نتوانست خیز بردارد

قیمت بیت کوین هنوز ناپایدار است و باز هم نتوانست بالای مرز 23 هزار دلاری دوام بیاورد. در حال حاضر نرخ این رمزارز نسبت به روز گذشته 696 دلار کاهش پیدا کرده و در محدوده 22 هزار و 934 دلاری قرار دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، در حالی که تحلیلگران پیش بینی می‌کردند نرخ بیت کوین بعد از یک ماه به بالاترین سطح رسیده و در آن تثبیت خواهد شد، این مورد عملی نشد. حتی برخی معتقد بودند بیت کوین به سمت کانال 24 هزار دلاری حرکت خواهد کرد و بعد از مدت‌ها یک رکوردشکنی جدید خواهد داشت. تحلیلگران دستاوردهای اخیر بیت کوین را به سیاست‌های پولی فدرال رزرو مرتبط می‌دانند. در واقع به اعتقاد گروهی از تحلیلگران، فدرال رزرو نسبت به تشدید شرایط پولی به اندازه قبل تهاجمی رفتار نخواهد کرد و به همین دلیل شرایط بیت کوین اندکی بهبود داشت.

اخبار مرتبط را بخوانید:

این روزها آمریکا با تورم بالایی دست و پنجه نرم می‌کند به همین دلیل در اکثر ماه‌های سال 2022، فدرال رزرو نرخ بهره را افزایش داد تا از این طریق با معضل تورم مقابله کند.

آریاک سفر

با وجود بهبود وضعیت بیت کوین، برخی شرکت‌های بزرگ این رمزارز را فروخته و سهام خود را از آن کاهش داده‌اند. تسلا یکی از این شرکت‌ها است که براساس اخبار منتشر شده 75 درصد از دارایی بیت کوین آن نقد و به ترازنامه اضافه شده است. برخی از فعالان بازار رمزارزها پیش بینی کرده‌اند در صورت ادامه این روند نرخ بیت کوین قدرت چندانی برای صعود نخواهد داشت. بعضی از سرمایه گذاران نیز اقداماتی این چنینی را دلیل نوسان مداوم قیمت بیت کوین مطرح کرده‌اند.

درگاه جامع و کامل برای برآورد اطلاعات رمزارزها

به هر حال هنوز هولدرهای بنیادی و بلندمدت بازار سهم عمده خود از بیت کوین را حفظ کرده‌اند. به همین دلیل عده‌ای این مهم را دلیلی برای رشد قیمت بیت کوین در آینده نزدیک می‌دانند. کاربران ایرانی که قصد خرید بیت کوین و دیگر رمزارزها را دارند می‌توانند از طریق اوکی اکسچنج اقدامات لازم را انجام دهند. در صورتی که فردی تمایل به مشاهده وضعیت بیت کوین و نمودار آن داشته باشد، می‌تواند از اطلاعات و نمودار به روز اوکی اکسچنج بهره ببرد. این درگاه اطلاعات دقیق و نمودار تمامی رمزارزهای قابل معامله را ارائه داده و افراد با مشاهده آن‌ها امکان خرید و فروش مطمئن انواع رمزارزها را دارند.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز