قیمت بیت کوین روز 28 تیرماه 1401/ بهبود یکباره شرایط بازار رمزارزها

وضعیت بیت کوین امروز اندکی بهبود پیدا کرد و با رشد 242 دلاری نسبت به روز قبل، در محدوده 21 هزار و 878 دلاری قرار گرفت. البته این رمزارز چند ساعت پیش کانال 23 هزار دلاری را نیز تجربه کرد که باعث افزایش امیدواری سرمایه گذاران درباره بهبود قیمت بیت کوین شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از ارز دیجیتال، چند ساعت پیش بیت کوین توانست خود را به محدوده 23 هزار دلاری برساند که طی 30 روز اخیر بالاترین نرخ محسوب می‌شد. برخی تحلیلگران این رشد قیمتی بیت کوین را به بهبود احساسات سرمایه گذاران بلندمدت بازار مذکور نسبت داده‌اند. البته هنوز شرایط بیت کوین تثبیت نشده و ثبات قیمتی این رمزارز به رفتار آن در روزهای آینده مربوط می‌شود. به گفته ادوارد مویا، تحلیلگر ارشد مجموعه اواندا، در صورتی که بیت کوین طی 14 روز آینده به این روند ادامه دهد و رشد و تثبیت قیمتی داشته باشد، می‌توان گفت زمستان آن به پایان رسیده است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

همزمان با بهبود شرایط بیت کوین، دیگر آلت کوین‌های بازار نیز شرایط مساعدی پیدا کردند و عملکرد مناسبی داشتند. حتی برخی از رمزارزهای بازار از بیت کوین پیشی گرفته و رشد قیمتی بیشتری نسبت به این ارز دیجیتال پیدا کرده‌اند. اتریوم طی یک شبانه روز اخیر رشد 6.5 درصدی را تجربه کرد و اکنون به بالای محدوده هزار و 500 دلاری رسیده است. پالیگان، دیگر رمزارز مطرح بازار، امروز نسبت به روز گذشته 18.4 درصد رشد قیمتی داشت.

راز آسمان پایتخت

هم اکنون مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال نسبت به روز گذشته 4.50 درصد رشد داشته و به 1.03 تریلیون دلار رسیده است. حجم کل بازار ارزهای دیجیتال نیز در یک شبانه روز گذشته 75.29 درصد بیشتر شد و در محدوده 108.43 میلیارد دلار قرار گرفت.

بهبود وضعیت قیمت بیت کوین و احتمال افزایش سرمایه گذاری‌ها

شرایط فعلی زمینه ساز ورود دوباره سرمایه گذاران به بازار بیت کوین و دیگر رمزارزها است. کاربران ایرانی که در حال حاضر قصد ورود به این بازار را دارند می‌توانند از طریق درگاه اوکی اکسچنج اقدام کنند. افرادی که در این مجموعه کیف پول دارد می‌توانند از طریق درگاه بانکی، کیف پول ریالی خود را شارژ کنند تا بتوانند از قسمت تبادل ارز یا بازار خرید داشته باشند. همچنین از فروش ارزی امکان افزایش موجودی ریالی کیف پول وجود دارد و از این راه نیز می‌توان نسبت به خرید اقدام کرد. اشخاصی که در این درگاه کیف پول ندارند با ثبت نام و وارد کردن اطلاعات هویتی می‌توانند آن را برای خود ایجاد کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز