قیمت بیت کوین روز 26 تیرماه 1401/ رمزارز پایه به اوج باز می گردد؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

قیمت بیت کوین امروز اندکی بهبود پیدا کرد و دوباره به محدوده 21 هزار دلاری برگشت. در حال حاضر نرخ بیت کوین در مرز 21 هزار و 282 دلاری قرار دارد. همچنان کندل قیمتی این رمزارز نیز در وضعیت صعودی به سر می‌برد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از ارز دیجیتال، برای چهارمین روز پیاپی کندل قیمتی بیت کوین صعودی بود و به نظر این رمزارز عزم خود را برای بازپس گیری سطح میانگین متحرک ساده 200 هفته‌ای جزم کرده است. به گفته تحلیلگران، در صورتی که بیت کوین بتواند بالای این سطح کلیدی قرار بگیرد و قیمت آن تثبیت شود، تا حدی احساسات معامله گران آن بهبود پیدا خواهد کرد. برخی معامله گران معتقدند، هم اکنون بیت کوین حرکت صعودی جدیدی را آغاز کرده که به شکسته شدن مقاومت 21 هزار دلاری و در ادامه کانال‌های بالاتر منجر خواهد شد. این ارز دیجیتال طی هفته گذشته و بعد از انتشار نرخ تورم ماهانه آمریکا در شوک بزرگی فرورفت و قیمت آن به سرعت به سمت کانال‌های پایین قیمتی عقب نشینی کرد. اما بیت کوین از محدوده 19 هزار دلاری پایین‌تر نرفت.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

هفته پیش بازار رمزارزها رکود طولانی‌ترین دوره سکون در وضعیت «ترس شدید» را پشت سر گذاشت. این شاخص طی 70 روز در وضعیت ترس شدید به سر برد. اما اکنون وضعیت آن اندکی بهبود پیدا کرده است. در حال حاضر مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال به 970.28 میلیارد دلار می‌رسد. این رقم نسبت به روز گذشته 4.13 درصد بیشتر شده است. حجم کل بازار ارزهای دیجیتال نسبت به روز قبل 4.30 درصد بالا رفت و به مرز 63.67 میلیارد دلار رسید. هنوز بیت کوین درصد عمده بازار ارزهای دیجیتال را در اختیار دارد. اکنون سهم این رمزارز از کل بازار رمزارزها به 41.96 درصد می‌رسد.

در بستری امن رمزارز بخرید

در صورتی که شرایط بیت کوین بهبود پیدا کند و بار دیگر احساس معامله گران درباره این رمزارز مثبت شود، فرآیند رشد و افزایش خرید بیت کوین آغاز خواهد شد. به همین خاطر خیلی از افراد در شرایط کنونی دست به کار می‌شوند تا بیت کوین بخرند و سرمایه خود را افزایش دهند. اگر کاربری ساکن ایران باشد به راحتی از طریق درگاه اوکی اکسچنج امکان خرید بیت کوین را دارد. افراد با مراجعه به وبسایت اوکی اکسچنج و استفاده از وبلاگ و آکادمی این مجموعه، به راحتی امکان خرید هر نوع رمزارزی را دارند. ضمنا پشتیبانی اوکی اکسچنج به صورت شبانه روزی در هفت روز هفته به کاربران خدمت رسانی می‌کند.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز